Fashion Victim (7)

Cam greu sa mai faci o rubrica de Fashion victim cand e frig afata. Cam toata lumea e imbracata gros si nu prea vezi ceva iesit din comun.
Doar daca ai un pardesiu-balon-geaca sport de la Adidas:
Sincer nici nu vreau sa stiu cat de scump e sacul asta cu gluga de la Adidas, si imi imaginez ca e ceva. Nu pot sa inteleg de ce si-a cumparat asa ceva. Zici ca e de la ajutoare...
Dar noroc ca am mai stat pe la cozi la amigrari, de am putut sa realizez o lista de victime:

Ceea ce se poate vedea in poza e ca bombonica avea pantaloni si balerini roz, ceea ce nu se vede e ca balerinii erau din paiete, iar ca pe sub puloverul alb, era o bluza roz, iar in geanta maro tocmai bagase iPad-ul cu husa roz si iPhone-ul cu carcasa cu pietricele si cristale roz. Unghiile erau si ele roz cu pietricele si mai roz...
Doamna era cu fusta de matase si joupon ce zici ca era facuta la fabrica de perdele de la Pascani. Ce conteza ca e ianuarie si ca afara e frig. Asortam la fusta niste cizme de catifea, un ploveras mov cu un ilucut din paiete, iar pe deasupra punem o geaca de piele cu blanita mov (un pic de mov nu strica niciodata). Sa nu uitam vuitton-ul, ca doar stau la coada la permis de munca, si trebuie sa vada doamna aia ca sunt o lady.

Si de ce sa ne mai miram ca japonezii se uita la noi, gaijinii, asa cum ma uitam eu cand am vazut prima data bivolite:
Tipul din imagine, nu a renunata la stilul lui vestimentar nici macar cand a venit sa aplice pentru un permis de munca. Daca chinezii si filipinezii vin cu totii copii, ca sa impresioneze ca au familie mare si ca au nevoie de locul de munca, sa intretina familia, tipul din imagine, vroia sa arate ca el nu a lucrat niciodata. Nu ii vedeti fata plina de cercei: in sprnacene, nas si buze, dar puteti vedea parul de tip rasta ce nu se pupa mai deloc cu restul tinutei, destul de gotice: haine negre largi, cu fusta-pantalon trei sferturi si izmanute negre. Sa nu mai spunem de ghetutele cu tinte si de geanta cu animal print. Cred ca saracul, inca isi cauta locul in societate si nu stia daca e emo, sau e rasta man, sau e un pic mai dur...

Eu daca as vedea un strain in costum popular romanesc, as zice ca e dragut, insa japonezii nu cred ca e kawaii sa vada un gaijin spurcandu-le costumul. Tipul a intors privirile multor japonezi din biroul de emigrari. Pe langa faptul ca avea voi doi metrii, mai era si imbracat si pieptanat traditional japonez. Mie mi-a placut. Mi-as lua si eu geaca din aia traditionala daca nu ar fi extrem de scumpa. Insa cred ca in contextul dat, a exagerat cu tinuta. Ori incerci sa ti-o iei, ori sa impresionezi...

Pentru final m-am gandit sa va ofer un bonus. Imi place mult cum se imbrac coreienii. Au gust si haine misto. L-am zarit pe acest tip, in coada de la emigrari si chiar mi-a placut mult cum era imbracat. Mi-as cumpara si eu cateva piese din vestimentatia lui, daca le-as vedea in magazin, dar tare cred ca sunt luate din Korea.
Mi-a placut foarte mult incaltamintea. Nu se vede foarte bine, dar aveau un mod interesant de prindere, inspirat din pantofii de tip vechi, cu niste snururi elastice, ce veneau in x, de jurul imprejurul pantofului, si se prindeau intr-un carligur, undeva in josul pantofului. Erau si dintr-un material ce semana cu materialul de sac, adica ceva foarte natural.
Apoi mi-a placut foarte mult sacoul-geaca de pe el. E dintr-un fas mat, material de geaca de iarna, cusut in patratele, cu vata inauntru, insa era sub forma unui sacou. Nasurei la maneci, si rever in fata. Foarte misto... Sa nu mai zic ca avea ochelari ca ai mei si genul de sapta ce il purtam si eu la un moment dat...
Pe curand...

Comentarii

Postări populare