De ziua mea


Anul asta parca nici nu am simtit ca a fost ziua mea. Mai mult ca niciodata, am fost stresat de presesiune si de prezentarea pe care o aveam. De ani de zile, de cand sunt student, ma stresez in perioada asta dar anul asta, din cauza ca au trecut doi ani fara prestresiune, m-am panicat mai mult.
Nici nu mai am gasca pe care o aveam odata si nici sa ma bag in sufletul noilor prieteni nu prea pot. Asa ca am stat cumintel, vreo trei ore in camera, raspunzand la mesajele de ziua mea, la telefon si pe facebook. Pana am clacat! Pana mea, odata in an e ziua mea. Asa ca m-am bagat pe gatul unui cuplu si am mers cu ei la chinezesc.
Mare bucurie mi-a fost cand am gasit in Carturesti una din cele doua carti ale lui LDT pe care nu le-am citit. Abia astept sa ma apuc sa o citesc!

In alta oridine de idei, vreau sa va multumesc tuturor pentru urari. Pe facebook am raspuns la tot ce mi-a aparut pe timeline, dar stiu ca multe mesaje nu apar, si dispar undeva in mintea inginerilor ce au reproiectat platforma. Deci, nu raspund preferential, raspund la tot ce imi apare pe wall.

Comentarii

Postări populare