Ultimul curs

Ieri a fost ultima zi de cursuri din semestrul asta. De saptamana viitoare incepe sesiunea. Am tot repetat placa asta cu: mai am un an de master, dar de fapt mai e doar un semestru, insa pana la pauza cursului de la 12 la 2, nu am realizat ca e Ultimul Curs. Ieri am avut ultuimul curs de la master, si e posibil ulimul curs din viata mea. Bine, la doctorat mai sunt niste cursuri insa acolo e altceva, cred. Si cum nu e 100% sigur ca o sa mai fiu in Iasi la anul, e posibil ca asta sa fi fost ultimul meu curs de la Facultatea de Constrcutii si Instalatii din cadrul UTI.
Dupa pauza, cand am realizat lucrul asta, am incaput sa devin mai atent la curs si chiar sa raspund la intrebarile profului. Ma lovise o melancolie stupida, ce s-a intalat neasteptat dupa cateva luni de scaola. Nu am fost deloc melancolic cand m-am intors, dupa o pauza de doi ani, pe cat am fost azi, cand oarecum am terminat. Mai am 4 examene si un semestru de cercetare, insa azi cand traversam culoarele facultatii simteam ca e ultimul episod din serialul asta si ca foarte curand se va termina totul.
Ma tot gandeam oare cum o sa fie cand o sa vin acolo la intalinirea de 10 ani sau odata cand nu o sa ma lege nimic activ de locul ala si gand dupa gand, in sufletul meu s-a asezat, ca ceata, melacolia.
Inca sunt melancolic, dupa 23 de ore si nu stiu cum sa scap de starea asta. Ar fi bine sa ma apuc de citit pentru primul examen, dar mi-e ca ma loveste si mai tare :))
Pe curand...

Comentarii

  1. Nici nu vreau să mă gândesc cât o să bocesc după ce-o să plec și eu de-aici. Cu bune și cu rele...

    RăspundețiȘtergere
  2. lasa ca ne revedem la intalnirile dupa ani si ani... si poate ca atunci nu va fi melancolie ci buna dispozitie, animata de amintiri frumoase :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare