Despre echivalare

Nu am scris pe blog si nici pe celalalte retele de socializare pe care le folosesc despre procesul de echivalare a studiilor. Am spus ca o sa scriu un articol cand totul o sa se termine cu bine. Dar cum mai e mult pana acolo si pentru ca am acordat un interviu in Ziarul de Iasi pe tema asta, am zis sa il pun si pe blog si sa fac cateva lamuriri.
Am dat interviul asta in urma cu cateva saptamani, in ziua in care s-au facut publici finalistii la LSRS. In momentul acela credeam ca trebuie sa fac o imputernicire prin notar/ambasada celui ce imi va depune cererea pentru o noua diploma, la facultate. La scurt timp dupa m-au anuntat ca nu trebuie, insa eu am uitat sa ii anunt pe cei de la ziar, sa modifice in interviu. Mie inca nu mi se pare o problema asa mare, insa cei cu care am vorbit, mi-au spus ca e si ca nu e normal sa se intample asa ceva.
Nu e normal sa nu existe un partenerat pe educatie intre noi si japonezi si sa trebuiasca sa imi echivalez studiile facute acolo, cand ei nu mi-au cerut echivalare pentru studiile facute aici. In rest birocratie e si la noi dar si la ei.
Si pana apare articolul in online, am facut poze la ziar sa il vedeti si voi.





P.S.: Titlul imi pare un pic cam bombastic. Dar na, trebuie sa se vanda si ziarul!

Pe curand....

Comentarii

Postări populare