Piercing

Am primit romanul lui Ryu cadou de Craciun si am facut ceva turism cultural cu el. Cum adica? L-am mutat de pe o canapea pe alta, de pe un fotoliu, pe o masa, dintr-o camera in alta, fara sa prea citesc din el. De ce? Imi placea atat de mult dar in acelasi timp nu vroiam sa-l termin. Si imi mai era frica ca stiu ce o sa se intample, insa Ryu, si de data asta, m-a surprins.
Sunt la al treilea roman scris de Ryu Murakami, celalalt Murakami cum il stiu mai toti si preferatul meu, dupa In supa miso și Copii de aruncat și nu ma satur de el. Mai am doua romane de-ale sale, romane pe care o sa le citesc foarte curand, si vreau sa-mi mai cumpar/caut cand ajung in Iasi, ca tare sunt greu de gasit.
A fost o buna alegere pentru Primul roman al anului 2014, mai ales ca azi mi-am setat si rezolutia de 27 de carti citite pe 2014 dar si pentru ca dupa mult timp in care citeam carti electronice, am inceput anul cu o carte clasica, pe care am putut s-o tin in mana si sa dau pagina u pagina.
Salut intiativa celor de la Polirom de a schimba formatul cartilor. Mi se pare ca asta e o carte din tranzitie, cand inca aveau formatul vechi, dar e scrisa mai maricel, nu mic si indesat, cum erau scrise inainte. Vad ca Albastru nemarginit e pe o foaie mai galbuie si pe o grafica noua, insa acelasi format de pagina, format ce imi pare un pic incomod pentru ca pagina este destul de ingusta. Insa, i-am cumparat mamei cel mai recent roman al lui Haruki Murakami, si ala e intr-un format foarte ok. Abia astept sa o citeasca mama, ca sa o iau si eu la citit.
Dar intorcandu-ma la Piercing, e un roman bun pentru cei ce sunt fani ai lui Ryu. Nu pot sa recomand romanul asta pudicilor, celor care nu citesc romane violente si care au preconceptii. E un roman de nisa, asa cum spune chiar autorul despre romanele sale. Deci daca pentru voi Ryu nu e celalalt Murakami, care scrie ciudat, ca pentru librareasa peste care am dat eu cu cateva zile in urma, va recomand carteacu caldura.
Pe curand....

Comentarii

  1. Răspunsuri
    1. Am dat comanda pe elefant. 6 lei cartea si 15 lei transportul. Trebuia sa ajungă aI dar nu a ajuns.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare