Despre echivalare (2)

Nu credeam ca un ziar local are atata succes intr-o urbe atat de mare, ca Iasiul. Articolul din Ziarul de Iasi despre epopeea echivalarii a avut ecou, si alaltaieri, un reporter de la DIGI 24 Iasi, mi-a luat un interviu pe tema asta.
Mi-a placut reporterul, ca stia ce vrea. Si a profitat de un lucru pe care l-am zis la un moment dat, si cu cu toate ca apoi l-am rectificat, a mers cu stirea asa, ca sa vanda. Spun si aici, asa cum am spus si ieri, ca povestea cu apostila e o poveste destul de complexa. Eu nu stiu daca aceasta apostila era ceruta cand m-am uitat initial pe site, atunci cand eram inca in Japonia pentru ca am citit pe diagonala, iar in momentul in care mi-am dat seama a inceput epopeea.
Ceea ce nu mi se pare mie ok, e ca trebuie sa existe aceasta etapa, si ca nu exista un acord intre state, prin care diplomele sa fie automat recunoscute. Cu, sau fara apostila, cineva tot poate sa falsifice un act, daca vrea.
Dar un pic de publicitate nu srica. Imi spunea ieri cineva: "Auzi, tu esti in precampanie electorala pentru europarlamentare, sau de ce apari atat de mult in presa?"
Articoulul de pe digi24 il puteti vedeaAICI.
Si pentru ca e stire, a luat si Desteptarea atitudine si a preluat stirea AICI.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare