Sa fie 9 finalul?


Au trecut 4 luni de cand nu am mai scris pe blog.
Au fost atat de multe de scris. De la noul job, si noul oras in care locuiesc, primul maraton din viata mea, cateva retete sanatoase si delicioase, carti bune si pana la Festivalul de Blues din Focsani sau si mai recenta Reuniune de clasa, dupa 10 ani.
S-au intamplat atat de multe lucruri in ultimile 6 luni... S-au intampalt atat de multe lucuri in asta 9 ani de blog (aproape, aparut la un an de la terminarea liceului - ca tot am avut reuniune), insa nu am simti nevoia sa sciu despre astea.  E pentru prima data cand nu am vrut sa impartasesc publicului blogului meu, lucrurile frumoase ce mi se intampla, ci le-am tinut doar pentru mine.
De aceea, ma intreb acum, la ceas aniversat, cand blogul asta face 9 ani, cand scriu un articol dupa 4 luni (nu cred ca am avut vreodata asa o pauza lunga), daca nu cumva cei noua ani au fost cam tot. Si anul 10, in care intram de azi, o sa fie ultimul.
Dar cine stie unde ne duce timpul si ce o sa fac peste alte 4 luni?
Pe curand...

Comentarii

Postări populare