luni, 7 noiembrie 2016

In the end...

De unde stii cand se termina ceva?

Pentru ca eu niciodata nu stiu... Nu mi-au placut niciodata despartirile si mereu, atunci cand am plecat, i-am spus celui ce ramane in urma, ca ne vom revedea. Cu toate ca de multe ori stiam ca nu e adevarat.
M-am intors de multe ori in locuri parjolite, pe fronturi uitate de mult, unde nu mai era nimic de vazut. Stiam ca nu mai e nimic acolo, dar mai trebuia sa vad locul odata ca sa imi confirm sfarsitul. 
Cu timpul am crezut ca nu mai am nevoie de asta, insa istoria mi-a aratat, de curand, inca odata, ca nu e asa. M-am intors acolo unde nu mai era nimic pentru ca eram melancolic. Insa nici peisajul, nici mirosul si nici aminitirile nu m-au miscat. Nu poti sa iti imaginezi ca exista ceva frumos acolo unde miroase a putregai. Dar trebuie sa simt mirosul, ca sa imi confirm finalul.
Si oricat de dureroasa ar fi reintoarcerea, oricat de multe cosmaruri si frici mi-ar activa, finalul aduce fericire maxima. Sentimantul ca ceva s-a incheiat de tot, vine cu o niniste sufleteasca ce imi ofera calmul de care am nevoie. E ca sfarsitul unei furturni pe mare, sau ca liniste de dupa un typhoon ce te-a prins pe drum. 
Azi sunt impacat cu mine si cu deciziile mele pentru ca stiu ca tu nu mai contezi,
Pe curand...

Un comentariu:

  1. Stiu ca ceva s-a terminat cand am sentimentul ca acel ceva s-a terminat. Uneori sunt in mijlocul evenimentului si imi dau seama ca pentru mine s-a terminat si e cazul sa ma retrag; sau sa am rabdare pana la sfarsit.

    Apropo de citatul din coloana din stanga: cred ca am 1.000 de second chances, nu numai una.

    RăspundețiȘtergere

Translate

Faceți căutări pe acest blog

Scriu despre:

japonia (462) carte (227) de-ale mele (176) Facultate (123) filme (108) mancare (85) seriale (79) EU (64) scoala (64) muzica (60) oameni (49) prieteni (49) blog (48) excursie (44) Bacau (41) Iasi (41) Romania (40) funny (37) teatru (36) tv (31) bucuresti (29) Coreea (25) playlist (20) facebook (17) sesiune (17) internet (14) sarbatoare (14) copilarie (12) fashion victim (12) iPhone (12) natura (12) romani (12) politica (11) vacanta (11) Ghibli (9) camin (9) jurnal de calarorie (9) leapsa (9) opinii (9) proza (9) telefon (9) constructii (8) dincolo de metropola (8) literatura (8) transport (8) tren (8) familie (7) fotografie (7) kinki (7) presa (7) traditii (7) google (6) tehnologie (6) 1 mai (5) Atena (5) deviantart (5) iarna (5) petrecere (5) photoblog (5) presesiune (5) prostie (5) psihologie (5) viata (5) Pishinau (4) cadouri (4) cultura (4) despre mine (4) mare (4) poezie (4) raceala (4) servicii (4) Craciun (3) aniversare (3) autocunoatere (3) criza financiara (3) dentist (3) kamakura (3) liceu (3) nikko (3) timp liber (3) yokohama (3) banc (2) capitan planet (2) desene (2) la multi ani (2) memorial (2) metrou (2) obiceiuri (2) postmodernism (2) prietenie (2) prosti (2) scris (2) societate (2) taxi (2) Disneyland (1)