Despre una, despre alta....

Ieri am avut de ales intre doua lucruri si am ales cu sufletul. Am ales ceea ce vroiam sa fac, nu ceea ce trebuia sa fac. Satul de clisee si de lucruri ce trebuie facute mi-am bagat picioarele in promisiuni si principii si am facut ceva ce imi face placere. Ceilalti au vazut asta ca pe o tradare dar avand in vedere ca nu sunt obligat moral sa ajut pe toata lumea am ales sa am o zii pentru mine, nu pentru cei din jur. De fapt a fost si pentru cei din jur dar nu pentru cine se astepta mai mult ci pentru cel cel ce merita.
Din toata poveste asta am avut de invatat ceva. Daca in fiecare zi esti altruis si ajuti pe cei din jur, atunci cand vrei sa ai o zi pentru tine nu ti se da voie! Naspa!!!
Cineva mi-a zis ieri ceva foarte frumos. ca am un talent, scrisul, ca am un stil placut si ca e bine ca ma ocup, mai in joaca, mai in serios, de el si sa nu renunt niciodata. A fost o vorba duna dupa un timp cand am primit numai vorbe de rele, cand nimic din ce faceam nu era bine. Multumesc mult pentru vorbele bune. Esti un bun prieten.

Astazi am avut o mare dilema. CUm voi arata in viitor. Daca merg pe latura constructiilor tare creed ca voia ajunge ca unul din profesorii mei. un om, care stie foarte multe, care ii place sa povesteasca ce a facut si ce a vazut, un om bun, dar vazut de ceilalti ca un antipatic datoriata "Sigtirului intelectual" ce il afiseaza.
Exista si a doua varianta, daca merg cu scrisul in continuare. Voi ajunge asemenea unui personaj dintr-un seroial pe care il urmaresc. Un scriitor ratat, ce isi pierde iubiera, inspiratia si isi cauta regasirea in decadenta, cazand si mai mult. Ce drum sa aleg? Amandoua ma sperie. Oricum vreau sa termin ceva ce am inceput sa scriu acum ceva (mult) timp. Pentru ca am idei noi.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare