Mall mania

Ati observat cu totii cocalarii de mall, ce isi plimba partenerele pe culoarele imensului spatiu comercial, isi cumpara o pereche de ochelari de soare, un lant gros sau o camasa mulata iar apoi popseste la o cafenea, cu pungile la vedere ca sa fie vazut.
Poate ca termenii de cocalar si pitipoanca sunt prea uzati dar nu pot si nu stiu altfel cum sa-i numesc.
Pitipoanca din mall, coboara din masina si impreuna cu alte speicmene sau singura, merge la plimbare prin magazine zi de zi. Daca nu cumpara ceva, dupa cele cateva bune ore de plimbat, se opreste si ea la cafenea, unde mai pierde tipul nu stiu cat.
Mai nou, in mall, mai vin si pustani. Viitoarea generatie de pitipoance si pitiponci, ce sug dintr-un pai un suc de la KFC, dupa scoala iar apoi pleaca in liniste acasa.
Mai exista bunicuta curioasa. Genul ala debunicuta, casnica ce toata viata ei a gatit, a crescut copii si a facut cumparaturi. Poate o pitipoanca a vremurilor ei, acum pedanta, tota impopotionata si parfumata se plimba prin magazine nostalgica.
Inafra de atunci cand chiar vreau sa imi iau ceva, sau cand vreau sa merg la film, eu nu imi fac vecul in mall. Insa de fiecare data cand merg, imi place sa observ si sa comentez despre specimenele pe care le vad. Ar trebuii odata sa le fac o poza iar apoi sa postez langa poza si comentariul meu, ca altfel nu merge.
Pe crurand...

Comentarii

Postări populare