Treceți la conținutul principal

Sa votam bine

A trecut o saptamana de cand Romanii au iesit ca niciodata, in numar mare la vot sa scape de presedintele jucator. Din pacate turismul electoral si-a spus cuvantul si voturile au fost mai departe de adevar. M-as fii asteptat cqa pe primul loc sa fie Gioana, pe al doile Base, iar Crin sa aiba un scor mai bun.

Si cum batalia pentru turlul doi e mare, au aparut tot felul de rahaturi peste tot. Un campanie murdara, dar adevarata, e filmuletul cu pumnul ce l-a incasat un copil din partea lui Base. Toti lingaii si pumpincuristii lui Base au spus ca e trucat, dar pana la urma a aparut copilul pe post si a spus ca e adevarat. dar nu l-a durut. Nu conteaza asta, conteaza ca a dat intr-un copil pentru ca a gresit.

Si imi mai experim inca odata parerea despre Base si electoratul lui. Reprezinta romanul tipic, manelelist, betivan si agresiv, ce este votat de romanii ce fac audiente la OTV, la Acces Direct si alte emisiuni de scandal, cei ce se rup pe manele la gratare, ce injur si stuche seminte la fiecare colt, care isi bat consoartele si beau de stang.
Si cine spune ca Gioana e un tantalau, sa imi explice cum un prostanac poate sa termine 3 facultati, sa isi faca un master si un doctorat la Harvard? Avand in vedere ca majoritatea dintre colegii mei abia reusesc sa isi miste besinile pana la facultate, si cu greu sa o termine.
PSD-ul e comunist? Dau unde A fost Base pe timpul comunistilor, de el nu e? Afost congelat si s-a decongelat imediat dupa revolutie? Ca sa fii comandant de vas , cred ca iti trebuiau ochi frumosi, nu carnet de partid, nu? Si mai ales ca are si ochi frumosi :))
Asa ca lasati ifosele de copii indolenti ce nici macar nu stiu ce inseamna comunism si iesiti la vot sa votati bine. Pentru ca Si Crin, Si Geoana si Base au fost la fel de mult sau de putin comunisti, pentru ca au trait in acele vrumuri au trebuit sa supravietuiasca.


Pe curand...

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Balada câcatului moțat

Mărgineanu spunea: Viața e ca părul din cur, scurtă și plină de căcat.

Balada câcatului moțat este una din primele poezii pe care le-am învățat când eram mic. Nu știu dacă era chiar așa, cum o voi scrie mai jos. Ceea ce voi scrie este o combinație din două variante pe care le-am găsit pe net, o variantă ce seamănă cu ceea ce știam eu.

A fost odată un căcat
Micuț obraznic și moțat
Și îl stimau căcații toți
Căci el era cel mai cu moț
Dar într-o zi
Un câine mic şi pricăjit,
S-a dat la el şi... la halit.
A stat un pic, l-a rumegat
Şi l-a făcut din nou căcat.
Era micuţ şi fără moţ.
Râdeau de el căcaţii toţi.

Morala...
Să nu fi mare şi moţat,
Că o s-ajungi din nou căcat.

Pe curând...

M-a facut mama model

Nu mai e un secret ca m-am transforat anul asta. Am slabit 20 si ceva de kilograme, am inceput sa alerg, intr-un final am mers si la sala. Cu alte cuvinte mi-am schimbat modul de viata. Pe langa asta, multe alte lururi s-au schimbat in 2016, an ce a fost destul de pin si de greu pentru mine. Exista doua persoane ce sunt responsabile pentru schimbarile astea si ele sunt Alice si Andrei. Fara cei doi de A nu reuseam sa fiu aici, acum, asa. Stiu ca nu vor lauri insa si-i merita si le multumesc enorm pentru impulsionare, ajutor si incredere. Anul trecut, in articolul ,deja traditional de anul nou, imi doream ca in 2016 sa am grija de imaginea mea, sa slabesc si sa merg la sala. S-au intamplat astea insa lupta nu e terminata. Mai am de dat jos, mai am de modelat. Si de aceea pentru 2017, continui jocul asta al narcisismului si imi doresc sa devin mai increzator in mine, mai focusat pe problemele mele, mai egoist cu timpu meu liber si mai atent cu mine. Ca sunt multe cicatrici ce trebuiesc…

Fluturele monarh si fluturele vice-rege

Fluturele monarh este cea mai raspandita specie de fluturi din America de Nord. Traiesc 8 luni, masculii mor dupa imperechere iar femelele dupa depunerea larvelor. Pana sa se transforme in fluturi se hranesc cu planta unde au fost depuse ouale, laptele cainelui (sau iarba fiarelor), o planta ce ii ajute sa se transforem in omide colorate, sa isi creeze un cocon puternic si sa ajunga fluturi. Planta cu care se hranesc contine substante toxice pentru vertrebrate, de aceea pasarile nu ii mananca.
Fluturele vice-rege, seamana izbitor cu cel monarhm doar ca are doua buline negre pe spatele aripilor. El nu este toxic, dar pentru ca seamana atat de mult cu monarhul, pasarile se feresc sa il manance.
Din aceasta poveste a naturii putem trage multe concluzii sau crea chiar fabule....
Pe curand...