Magic National

Karma... Cum lucreaza ea... Ar fi trebuit sa nu fiu in Bucuresti weekendul asta. De fapt, nici macar in tara. Dar o eroare la Scoala Doctorala m-a facut sa renunt la tot, ca sa fiu prezent vineri la secretariat. Si imi parea atat de rau... Dar vineri seara am avut un movtiv perfect sa nu regret ca am ramas acasa: Anca Sigartau.
Trebuia sa ne vedem sa ii dau Scrisorile din Cipangu. Si nu ne-am vazut oricum, ne-am vazut dupa specacolul ei de la TNB, Magic National, unde m-a invitat.
Magic National e un specacol ce te tine in stare doua ore. Doua ore am avut pielea de gaina, in transa, ascultand muzica buna acompaniata de Edy Gragoi si orchestra lui. Un specacol ce are de toate: muzica frantuzeasca, muzica populara, lautareasca, tiganeasca, ruseasca, clasica, jazz, cantece de copii, step, dans contemporan, momente umoristice, Nichita Stanescu, Caragiale si tot ce face poporul ata sa vibreze. Actori, copii, dansatori, cantareti. Chiar ca a fost magic..
Nu e nimic mai frumos decat sa vezi spiritul nostru pus in scena celui mai mare teatru de la noi, in sala lui mare, moderna si luxoasa. Felicitari Ion Caramitru pentru idee si concept.
Sa vezi si sa asculti cantant de Anca Sigartau, pe Tania Popa, pe Aylin Cadir, pe Marius Manole sau pe Ion Caramitru, e un vis.
Si trebuie sa ii multumesc Ancai pentru oportunitate. Aseara, dupa specacol, la o limonada,mi-a fost rusine ca sunt bacauan. Cum poti sa te comporti atat de urat cu un om atat de cald si frumos cum e Anca. S-o tavalesti in noroi cand ea a avut numai intentii bune... O sa va dati seama ce ati pierdut foarte curand... Eu ma bucur de ea, aici, in Bucuresti. Si sunt atat de bucuros ca am avut ocazia sa o cunosc... Mi-e mila de voi, ca nu stiti ce ati pierdut. Da, sunt subiectiv.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare