Ce-am mai facut de cand nu am mai scris...

...aici
Am scris.
Am urmat niste cursuri de scriere creativa, dupa ce am castigat concursul celor de la Rev de Pov cu Gri si asta mi-a placut mult. Pana acum scriam cand aveam o stare. Si de foarte multe ori incepeam o poveste si nu o mai terminam. Acum am scris ca mi s-a impus. In cele 5 cursuri am invat cate ceva, si poate cel mai important e ca tema data iti contureaza povestea, dar nu o defineste. Poti scrie mult si diferit pe o tema. Ea e doar sursa de inspiratie. Imi place joaca asta serioasa si ma gandesc sa o iau cat mai serios cu putinta. 
Am cunoscut oameni frumosi si am avut parte de tot felul de experiente. M-am indragostit si am suferit apoi, am experimentat tot felul de sentimente si activitati. Am plans de nervi sau am dansat prin ploaie. Am vrut sa plec, am injurat si m-am amuzat.
Da, nu am mai scris aici pentru ca nu am mai simtit sa fac asta. Nu o sa dau vina pe timp, pe oboseala sau boli. E doar despre stare. Nu am vrut sa imparasesc cu toata lumea anumite experiente ce au fost fie doar pentru mine, fie pentru mine si prietenii mei. Nu am mai vrut sa scriu despre lucruri ce m-au dezamagit  si nu am simtit nevoia sa recomand nimic.  Acum o simt si poate ca o sa o si fac. Dar nu promit nimic. Blogul asta nu e mort, e doar in standby. 
Pe curand...

Comentarii

Postări populare