Povestea injunghiatlrului de fese


Miercuri seara ma suna amicul meu Q, sa ma intrebe daca sunt langa un calculator, ca vrea sa ma roage sa trimit un mass urgent. Un tip a injunghiat 6 femei pe strada prin Iasi, si ca politia il cauta insa pana va fi gasit se recomanda sa ramanem in casa. La inceput am spus ca e o gluma sau de ce nu un test. Prietena lui Q, e studenta la jurmalism si m-am gandit ca vrea sa faca un test sa observe cat de repede se transmite o stire pe un canal neconventional. Insa am riscat si am trimis mass-ul.
Apoi am sunat-o pe sora-mea, care era la o prietena in Copou. Stia si ea de atacator, de la o prietena, ce stia de la mama sa, jurnalist. Deci era serios. Am hotarat sa ma duc sa o iau din Copou si sa o duc acasa.
Incepusem sa primesc raspunsuri pe mess, de fapt intrebari. Toata lumea nu stia daca e adevarat si vroiau detalii, Cateva persoane au crezut ca fac misto si nu ma credeau de nici o culoare. Nici eu nu aveam prea multe detalii si cred ca nu eram foarte convingator.
In viata mea nu am vazut atati politisti pe strazi. Ooarecum am travesat jumatate de oras, si cam pe fiecare strada pe care am mers am vazut pe langa masini de politie, pe care le vezi des, si politisti, in echipe de cate doi, ce patrulau prin oras. Era ceva serios.
Deja aparusera si stiri pe portalele locale, cateva posturi nationale preluasera si ei ceva subtire. Gluma se ingrosa.
Insa joi dupamasa, dupa ce a facut 11victime, in timp ce se pregatea sa o atace pe a 12-a, a fost prins.
Visul urat al tinerelor din Iasi s-a incheiat, la fel si povestea atacatorului, demna de Criminal Minds.


Pe curand...

Comentarii

  1. Nu vreau sa fiu carcotasa... dar injunghiatorul e de fete sau de fese? Sincer, nu mi-am dat seama. Normal ca banuiesc "de fete", dar vreau sa ma asigur.
    Si slava Domnului ca nu eram prin Iasi, chiar m-am speriat acnd am citit.
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu vreau sa fiu rautacios, dar ai gandit intrebarea? Daca ai fi vazut macar filmuletul ai fi vazut ca tipul injunghia femei in fund. De aceea injunghiatorul de feSE!

    RăspundețiȘtergere
  3. Abia acum am vazut ca ai raspuns.
    Nu m-am uitat la filmulet pentru ca am citit articolul la serviciu, si accesul e blocat la anumite site-uri.
    Mi-era lene sa caut pe net, dar multumesc de lamurire.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare