Marti, dupa Craciun

Am tinut mult sa scriu articolul asta astazi tocmai pentru ca este marti, dupa Craciun.
Dupa trei zile groaznice in care am facut treaba de dimineata pana seara, a urmat si Craciunul cu mancare muuulta si musafiri, colinde si miros de brad.
Au fost cateva zile in care am facut mai nimic, numai cat sa nu par nesimtit.
Intr-una din zilele astea, de fapt instr-o seara am vazut si Marti, dupa Craciun. Filmul fiind in regia lui Radu Muntean, care a avut contribuite si la scenariu, am zis ca merita vazut, cu toate ca ma dezamagise mult cu Boogie. Eu il am pe Radu Muntean la suflet din anul 1, cand plimbandu-ma prin Iasi, am ajuns prin fata pe la Cinema Republica unde scria mare "Premiera Hartia va fi albastra. Invitati protagonistii filmului si regizorul Radu Muntean". Mai erau 15 minute pana incepea asa ca mi-am luat bilet si am intrat. Filmul mi-a placut foarte mult iar la final cand a vorbit regizorul am ramas placut impresionat de el si de munca sa.
Filmul se inscrie perfect in Postmodernismul romanesc ce planeaza peste tot cerul cinematografiei actuale, neavand un inceput si un sfarsit si prezentandu-ne o poveste banala din viata unor personaje banale. Insa ceea ce il face sa iasa din banal este modul in care reactioneaza sotia cand afla ca sotul ei are pe altcineva. Cred ca asta este si motivul pentu care filmul este atat de apreciat si premiat. La capitolul asta e altceva. Si pentru asta merita vazut. Si mai merita pentru Maria Popistasu care joaca exceptional. Imi era dor de ea.

Pe curand...

Comentarii

  1. Am un concurs la mine pe blog. Ia pune mana si scrie un text! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. ce concurs? ma uit si ma bag, dar in sesiune ca acum sunt full

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare