Un drum de care nu credeam ca o sa imi fie dor...

Azi a fost o zi ciudat de calda pentru a doua zi de iarna. Si cum nu mai am masina (pentru o scurta perioada de timp), m-am intors de unul singur, pe splai de la scoala.
Cu castile in urechi si cu aerul de inceput de toamna, si nu de iarna, mi-am adus aminte de anul 1, de vremurile cand mergeam la scoala pe jos, de unul singur, pentru ca inca nu imi facusem cunostiinte. In drumul de la facultate pana in Tudor, am incercat sa imi amintesc diferite drumuri spre scoala, sau de la scoala, in astia trei ani si ceva de scoala, de la drumuri cu soare, la drumuri pe ploi, drumuri facute singur sau in grup mare. Au fost zile cu examene, zile cu predare de proiecte, zile in care radeam sau zile in care eram foarte suparat. Trei ani din facultate i-a retrait intr-un singur drum, intr-o zi de decembrie, calda ca o zi frumoasa de inceput de octombrie.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare