Nimic nou sub soare

Am gasit leapsa asta plimbandu-ma de nebun prin blogosfera, noaptea cand am insomnii si mi-am zis, de ce nu? Ca tot e de sezon :))

1. Ai o porecla?
Pana anul asta nu am avut insa acim m-am procopsit cu una, care oricum nu e folosita: Horror. E o poveste amuzanta la mijloc: Andrei, colegul meu de camera, vroia sa imi spuna ceva, si in loc sa imi spuna Horea, mi-a spus Horror. Si asa a ramas.

2. Unde locuiesti?
Locuiesc in 2 orase, in 3 locuri. In Iasi locuiam la camin, in T&, timp de 4 ani de zile (sper ca inca 2 ani). In Bacau, in centru, la mama acasa, sau la 13 km de centu, la Luncani, la matusa-mea. Sincer, consider acasa Luncaniul.

3. Ce inaltime ai?
1,795

4. Ai zi onomastica?
NU. Cu toate ca sunt sunat in fiecare an de Sfantul Nicolae sa imi spuna la multi ani si cu toate ca sunt nascut de Boboteaza nu ma cheama Ioan, si nici macar Iordan, cum vroia profesoara mamei de istorie sa ma numeasca, mama

5. Cu ce te ocupi?
Sunt prieten psiholog autodidact :)). Ma specializez pe Reabilitare si cresterea sigurantei in constructii. Momentan inca copilaresc.

6. Ai frati sau surori?
O Sora, mai mica cu un an si 2 luni jumate.

7. Limba materna?
Romana.

8. Limbi vorbite?
Romana, engleza, franceza

9. Colectii
Am o colectie de pietre de rau, colectie de ochelari haiosi, ochelari de soare, colectie de bani, colectie de obiecte promotionale de la eclipsa totala, colectii de reviste si cam atat :D

10. Numar la pantofi?
42-42 jumate

11. Scoli absolvite
Pai gradinita numarul 6 Bacau :)), apoi Scoala Spiru Haret Bacau, apoi Colegiul NAtional Gh Vranceanu, BAcau si in vara asta FAcultatea de Constructii si Instalatii din cadrul Universitatii Tehnice Gh Asache Iasi, specializareaInginerie civila in LImba Engleza

12. Materia preferata
Fizica. si Analiza AMtematica..

13. Ce hobby-uri ai?
Muzica si Dansul, iesitul la terasa, plimbarie, pitziponceala :))

14. Bani de buzunar?
Cat sa pot iesii la suc de cateva ori pe saptamana.

15. Dorinta?
Multe, de la cele mai mici la cele mai mari. Sunt alintat si am multe dorinte :D

16. Vise?
Multe si in somn si treaz. Aspiratii si asteptari mari...

17. Numar norocos
6

18. Ai vrea sa revezi ....
Copilaria.

19. Ai animale de casa?
Acum nu!. NU sunt fan dar am avut un hamster, pesti, o broscuta testoasa, o pisica cand eram mic si am tinut-o vpe ascuns o saptamana in balcon si am avut la Luncani un buldog francez pe care l-am iubit foarte mut si ne-a fost furat cand avea, saraca, 12 ani

20. Sentimentul cel mai nepretuit?
Sentimentul.

21. Care a fost cea mai frumoasa zi din viata ta?
Nu exista asa ceva. Adica u ma pot oprii la una. Nu exista o zi perfecta si una infecta. Din toate am ceva de invatat.

Pe curand...

Comentarii

Postări populare