Treceți la conținutul principal

Cronica

Se pare ca 2009 chiar incepe bine. La PRO tocmai a fost Fire&Ice:Cronica dragonului, filmul romanesc realizat de Media Pro Magic, despre care scrisesem acum ceva timp be blog. Filmul are la baza o poveste scrisa de Stelian Turlea, un cunoscut scriitor de carti pentru copii. Asa ca actiunea este usor previzibila iar efectele speciale pe care doream sa le vad sunt usor stangace. Dar pentru primul film cu efecte speciale, este mai mult decat reusit. Ceea ce conteaza foarte mult in acest film este jocul actorilor. Filmul este bine interpretat, imi place din ce in ce mai mult Oana Pellea, si are o engleza perfecta. Actorii americani sunt alesi pe sparnceana, li se potrivesc rolulile iar cei Romani ne mandresc. Printesa, de fapt actrita care o interpreteaza pe printesa(Amy Acher) mi se pare ca semana cu Daciana Sarbu :P.
E un film placut pentru copii, ce sigur va placea. Acest tip de basm anglo-saxon e in trend, cu toate ca am recunoscut si putina influenta roamaneasca. Imparatii puteau fi usor numiti Verde Imparat si Rosu Imparat :). Mai recomand filmul celor ce inca se considera copii.
Filmul mi-a adus aminte ca Eragonul meu nu a ajuns inca. Urasc Posta Romana si birocratia. Insa astept cu nerabdare al doile film Eragon, ce sper sa fie calumea si nu ca primul.

Acum, ma duc sa vad The Curious Case of Bejamin Button, ca e nominalizat la vreo 3 categorii la Globul de Aur printre care Cel mai bun film dramatic si cel mai bun actor in rol principal intr-un film dramatic- Brad Pitt, ce vad ca joaca in filme nu num e lungi sau in comedii tampite, nu pot sa cred ca Byrn after Readin e propus la cea mai buna comedie si nu pot sa cred ca acel film e scris si regizat de cei ce au scris si regizat No Contry for Old Man si ca in el joaca numai actori mari. Sau poate ca nu inteleg acest trend american in care actorii mari joaca in filme tampite (vezi doamne originale, moraliste, etc) sau in filme independente. Apreciez mult mai mult Tropic Thunder, pentru care Tpm Cruise a primit o nominalizare la Globuri decat Burn after Reading.
Ok. Ma opresc aici.
Pe curand...

Comentarii

  1. 2009 superb iti doresc.Si eu sint de acord .Si mie imi place din ce in ce mai mult Oana Pellea!Iar engleza e intr adevar perfecta!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Balada câcatului moțat

Mărgineanu spunea: Viața e ca părul din cur, scurtă și plină de căcat.

Balada câcatului moțat este una din primele poezii pe care le-am învățat când eram mic. Nu știu dacă era chiar așa, cum o voi scrie mai jos. Ceea ce voi scrie este o combinație din două variante pe care le-am găsit pe net, o variantă ce seamănă cu ceea ce știam eu.

A fost odată un căcat
Micuț obraznic și moțat
Și îl stimau căcații toți
Căci el era cel mai cu moț
Dar într-o zi
Un câine mic şi pricăjit,
S-a dat la el şi... la halit.
A stat un pic, l-a rumegat
Şi l-a făcut din nou căcat.
Era micuţ şi fără moţ.
Râdeau de el căcaţii toţi.

Morala...
Să nu fi mare şi moţat,
Că o s-ajungi din nou căcat.

Pe curând...

M-a facut mama model

Nu mai e un secret ca m-am transforat anul asta. Am slabit 20 si ceva de kilograme, am inceput sa alerg, intr-un final am mers si la sala. Cu alte cuvinte mi-am schimbat modul de viata. Pe langa asta, multe alte lururi s-au schimbat in 2016, an ce a fost destul de pin si de greu pentru mine. Exista doua persoane ce sunt responsabile pentru schimbarile astea si ele sunt Alice si Andrei. Fara cei doi de A nu reuseam sa fiu aici, acum, asa. Stiu ca nu vor lauri insa si-i merita si le multumesc enorm pentru impulsionare, ajutor si incredere. Anul trecut, in articolul ,deja traditional de anul nou, imi doream ca in 2016 sa am grija de imaginea mea, sa slabesc si sa merg la sala. S-au intamplat astea insa lupta nu e terminata. Mai am de dat jos, mai am de modelat. Si de aceea pentru 2017, continui jocul asta al narcisismului si imi doresc sa devin mai increzator in mine, mai focusat pe problemele mele, mai egoist cu timpu meu liber si mai atent cu mine. Ca sunt multe cicatrici ce trebuiesc…

Fluturele monarh si fluturele vice-rege

Fluturele monarh este cea mai raspandita specie de fluturi din America de Nord. Traiesc 8 luni, masculii mor dupa imperechere iar femelele dupa depunerea larvelor. Pana sa se transforme in fluturi se hranesc cu planta unde au fost depuse ouale, laptele cainelui (sau iarba fiarelor), o planta ce ii ajute sa se transforem in omide colorate, sa isi creeze un cocon puternic si sa ajunga fluturi. Planta cu care se hranesc contine substante toxice pentru vertrebrate, de aceea pasarile nu ii mananca.
Fluturele vice-rege, seamana izbitor cu cel monarhm doar ca are doua buline negre pe spatele aripilor. El nu este toxic, dar pentru ca seamana atat de mult cu monarhul, pasarile se feresc sa il manance.
Din aceasta poveste a naturii putem trage multe concluzii sau crea chiar fabule....
Pe curand...