Saptamana cu belele

De mult nu am mai scris un articol personal, despre ceea ce mi se intampla. Dar saptamana asta carul cu ghinion a cazut peste mine si tot ce sper e sa treaca si ziua asta.
Am sa relatez cele mari ginioane de zilele astea, sarind peste cele mici.
Primul a fost miercuri cand m-am trezit in fata facultatii, dupa intalnirea cu decanul, cu carcasa de la oglinda dreapta furata. Vineri am innebunit cautand o carcasa si am cedat nervos la auzul pretului (8 milioane jumate).
Azi mi-a explodat o sticla de Cola in masina, facand o mizerie de nedescris, patandu-mi scaunele, bancheta din spate si plafoniera. Sa nu mai spun de parbriz si de elementele din plastic pe care am reusit sa le curat.
Si tot azi m-am lovit la cap, cand un alt cap mi-a intrat in ochelari, ciobind lentila si crapand rama.
Ce sa mai zic?
Pe curnd...

Comentarii

  1. Astea sunt belele? :)) Nu ma deranjez sa exemplific niste belele ce ar merita sa fie mentionate, dar fie, este blogul tau. Apropo, ar trebui sa specifici ce fel de "cap" ti-a zgariat lentila, etc.
    Bafta.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare