Leapsa lui 4

Chiar aveam chef de o leapsa si al gasit-o la Ancuta si cu drag o iau.

Patru filme care mi-au placut: Inception, The Color Purple, Closer, Mr. Brooks. (si mai sunt, astea sunt primele 4 ce mi-au venit in minte)

Patru lucruri pe care le-am facut azi: Am facut primul pas pentru a pleca cu o bursa de studii, am fost la bibliteca, la sala de lectura sa fac o tema, mi-am reinstalat Windows-ul si am urmarit cu atentie daca pica guvernul.

Patru site-uri pe care le vizitez zilnic: Facebook, Yahoo Mail, iGoogle, TUIasi Torrent


Patru lucruri care se afla momentan pe biroul meu : Imprimanta, ochelarii de soare, incarcatorul de la iPhone si dosarul de bursa

Patru persoane cu care am vorbit azi: Andrei, Paulet, Lavi, Mamina (sunt persoanele cu care am vorbit ceva important)

Patru mancaruri preferate: Salata Beouf, Pizza lui Tanti Jeni, Ciorba de afumatura si puiul cu smantana.

Patru instrumente la care as vrea sa cant: Pian, Saxofon, tobe si platane :))
Patru regrete: sunt puturos, ca ma plictisesc repede, ca sunt repezit si uneori jignesc oamenii pt ca nu am rabdare sa ii ascult si ii reped, ca nu pot sa ii fac pe toti la care tin, fericiti

Pe curand...

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare