Mos Nicio Laie

De obicei nu prea povestesc intamplari minore din viata mea, sau nu mai povestesc, aici, pe blog (ca in rest mereu vorbesc despre ce am patit) insa povestioara din seara asta vreau sa ramana consemnata pentru ca asta inseamna frumusetea studentiei (se pune si masterul).
De cand m-am intors in Iasi am tot avut impresia ca a fost o greseala. Toata lumea e schimbata si distanta, insa azi a fost ca pe vremuri. Am iesit la un capucino la Sofany, iar apoi ne-am intalnit cu Lavi in parcare in Frumoasa, si am povestit ca pe vremuri.
Insa ce s-a intaplat dupa aceea e de fapt povestea de azi.
Totul a inceput dupamasa cand Mira m-a sunat sa ma roage sa ii imprumut aspiratorul. Mancam asa ca a zis ca revine mai incolo. Trecuse ceva timp si nu mai venise asa ca o sunasem si am aflat ca isi curata ghetele. Mai in gluma am intrebat-o daca il asteapta pe Mos Nicolae iar ea mi-a zis sa fiu eu mosul in seara asta.
Stiu ca Mirei ii plac cadourile improvizate, ce vin din suflet, asa ca am zis ca o sa ii fac o surpriza. Intors din oras, am scris pe o foaie o scrisoare si am luat un mar. Amandoua le-am pus la usa si am sunat-o sa ii spun sa se uite de usa. I-a placut foarte mult. In scrisoare scria ceva de genul:
"Mira, anul asta fiind criza si din cauza lui Boc si a lui Base m-am transformat din Mos Nicolae in Mos Nicio Laie insa tu fiind o fata cuminte, din ultimile fonduri ti-am luat un mar. Poate ai noroc in decembrie ca primit fonduri europene. Cu drag, Mos Nicio Laie (Nicolae)".
Lucrurile astea mici, fara eforturi materiale mari fac studentia frumoasa, si viata in general. Asa ca nu uitati sa surprindeti oamenii dragi cu ceva frumos ori de cate ori aveti ocazia.
Pe curand...

Comentarii

  1. Horea, sa stii ca inca mai am scrisoarea :)... mai am si trandafirii facuti de tine din servetele si o felicitare facuta de Ramona dintr-un servetel de bucatarie pe care erau desenate flori de camp! Frumoase amintiri!!!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare