M is from manele

Acum doi ani si ceva scriam un articol despre MTV Romania ca a fost cumparat de Trustul PRO. Atunci imi manifestam ingrijorarea ca postul muzical se v-a transforma intr-un Taraf tv mai elevat. De doi ani nu ma mai uit la MTV pentru ca nu ma mai vad persoana care sa stea cu revista Bravo in mana sau care sa se uite la videoclipuri pe posturile muzicale, asteptand pisa favorita.
Prima schimbare in MTV a fost ca toata ziua erau emisiuni, reality-show-uri, teleshoping, publicitate si mai putin muzica.
Mai toti VJ-i au plecat pe la aste posturi, au fost inlocuiti cu oameni de la PRO FM, aveau la un moment dat un top prezentat de vedete (dar tot de la ei din trust), insa mai nimic. Insa de curand am aflat ca exista o emisiune realizata in colaborare (daaaah) cu PRO FM-ul, o emisiune ce se numeste LOL. Azi am intrat pe site-ul lor sa vad si eu emisiunea si uite peste ce am dat:
http://www.mtv.ro/videos/LOL/jean-de-la-craiova-te-ador-lol-cu-greeg-si-onuc


Deci, frica mea s-a adererit. M is from Manele. OK, inteleg ca publicul target la MTV-ului sunt cei cu maxim liceu, dornici de scandal televizat si manele, dar de ce muti target-ul asta si pe MTV. Generatia MTV inseamna altceva si nu manele. Si nu toti tinerii sunt sunt manelisti, mai ales ca acum muzica romaneasca, popcornul, e la putere in toata Europa.
Dezamagitor, sa nu mai spun ce nervi am....

Pe curand...

Comentarii

Postări populare