Generatia PRO, generatia MTV

Cand eram mic, cam pe la 6-7 ani am avut pentru prima data cablu tv. Atunci am inceput sa vd mai mult la TV, mai mult decat TVR1 si TVR2. Cartoon Network era preferatul meu(si ca sa fac o paranteza ce era atunci pe CN acum e pe Boomerang, in cazul in care sinteti melancolici si vreti sa revedeti desenele din copilarie).Vara-mea se uita la MTV si era fanul emisiunilor de acolo plus ca stia majoritatatea cantecelor pe de roat. Eu nu puteam sa inteleg astea atunci. Timpul a trecut, eu am crescut si aparut PRO TV-ul si al lui slogan "Generatia PRO". Generatia PRO era generatia mea, era o generatie venita sa contraatace generatia MTV. Muzica buna, emisiuni pentru tineri si multa distractie asta era PRO-ul atunci. Apoi au aparut manelele... Gen muzuical infect ce are o droaie de fani in Romania(doar traim intr-o tara unde este rusinos sa citesti carti si sa intrii in librarii sau biblioteci, unde sefi de partide cu priza la public ranjesc si spun ca nu au citit niciodata o carte, o tara in cae mediocritatea si prostia sunt la putere - vezi presedintele).Cum audienta inseamna bani PRO-ul a trecut la manele(pentru televiziunile mari barometru inseamna Bucuresti si Bucurestiul e plin de tigani de capitala ce asculta manele imputite). Cam totate emisiunile de divertisment trebuiau sa aiba un invitat manelar sau macar o manea in program. Chiar si acum cand s-a mai linistit invazia manelara PRo-ul ca si antenele propun de Revelion program cu manele. Si asa generatia PRO a ajuns o generatie PRO menele... Cei ce nu s-au convertit la manele, dei ce nu au acceptat asa o insosire au deventi MTV.De ce toate astea? Am citit in presa zilele astea ca MTV Romania (care avea mari probleme financiare) a fost cumparat de Trustul PRO. M-am bucurat la inceput. Pentru ca PRO stie sa faca din orice show. Imi imaginam enisiuni cu Tili sau cu Abramburica ori Ailin la MTV. Dar apoi m-a apucat groaza cand am citit ca vor aparea emisu\iuni noi. Ce emisiuni? In loc de MTV Super Latino, MTV Super Manea? Reality Show despre viata manelisilor? LA premiile MTV Romania vor aparea noi categorii ca "Cea mai buna manea" sau "Cel mai bun manelist"? Sper ca nu!!! Sper ca spiritul PRO sa se dea dupa cel MTV si sa se intoarca la ceea ce era candva Generatia PRO nu Made in Romani-a!!!
Pe curand...

Comentarii

Postări populare