Reuniune in 2+1

Anul acesta se implinesc 10 ani de cand am terminat scoala generala. Am ramas cu o mana de prieteni din acea perioada, priedeni de 18 ani de zile.
De anul trecut ne-am gandit sa facem o reuniune de clasa si sa ne vedem. Sunt multi dintre noi cu care nu am mai tinut legatura si pe care i-am gaist pe facebook si as vrea sa stiu ce au mai facut in ultimii 10 ani.
Organizarea a picat pe umerii a doua prietene ce lucreaza in Bacau insa a mers greoi. Fiecare are probleme si nu s-au anuntat prea multi doritori. Ilinca (sora mea) facea misto ca o sa facem reuniunea in 4 adica eu, cu Vanesa, Lavinia si Roxana (cei care am tinut legatura si am ramas prieteni) insa eu am tot sperat ca o sa fim mai multi.
Am fost doi. Eu si Roxana (apropo, in poza de mai sus eu stau in banca cu Roxana - suntem in ultima banca, pe mijloc).  Eu cu Roxana am tot vorbit asa ca numai reuniune nu era. Am mai barfit, am mai povestit una alta si la un moment dat a aparut, intamplator si fara sa stie ca in seara aceea trebuia sa fie o reuniune, un coleg de generala, de la alta clasa, pe care nu il mai vazusem de 10 ani. Asa ca am trecut la operatiunea: "Descoase nou-venitul" si timp de 2 ore am discutat despre ce am facut in ultimii ani.
Si asa, cu toate ca reuniunea a fost un esec, seara a fost una castigata.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare