Draga Dana,

Acum cateva zile, eram in camin, singur, cand am auzit pe cineva batand la usa. Cand am deschis usa, in fata ei se afla un tip inalt si slab, putin pierdut in spatiu, ce a avut o privire ciudata cand m-a vazut.
- Aici nu e camera Danei?
- Nu.
-Nu e camera 131?
-Ba da!
- Si sigur nu sta nico Dana aici?
-Sigur.
-Dar poate a stat anul trecut?
-Imposibil. Anul trecut am stat tot eu aici.
-Ok, scuze... Asa mi-a spus, ca sta la 131.
-Nu face nimic...

Tipul a plecat debusolat uitandu-se la toate usile sa mai citeasca odata numerele. Poate ca i-a dat fata camera gresita, sau poate ca a retinut el aiurea.
Jumatate de ora mai tarziu, din nou, o bataie in usa. De data asta era o bataie ferma, dupa un ritm bine stabilit. Ma duc, deschid usa, si in fata un tip cu un trandafir in mana. Cand ma vede, ii cade fata, dar sigur pe el ma intreaba:

- Dana?
- Ti se pare ca am fata de Dana?
- A nu, sorry man! Intrebam daca Dana e aici.
- Nu, nu e.
- E plecata undeva? Dar tu cine esti?
- Eu sunt tipul care sta aici iar Dana nu stiu unde e pentru ca nu sta nicio Dana aici.
-Esti sigur?
-Da frate! Si apropo, nu esti singurul care a cautat-o azi. 
-Cum adica?
- A mai venit un tip tot aici sa o caute. Eu cred ca face misto de voi. Si cand o vezi, sa ii spui sa nu va mai trimita pe capul meu.
- Sorry man! 
- Nu e nicoproblema pentru mine. Tu esti ala de si-a luat teapa.
-Mda, Salut, Si scuze.

Nu trece o ora, ca din nou un batut in usa. Oare sa o caute iarasi cineva de Dana? Hai ca nu se poate. Deschid usa, si rezemat de toc, cu un picor pe perete, intr-o pozite de dandy de provincie, un tip tot aranjat, geluit si bine imbracat, isi exersa fata de cuceritor. M-a pusit rasul instant iar el nu stia ce se intampla.
- Nu sta nicio Dana aici. Ti-ai luat teapa!
- De unde stii ca o caut de Dana?
- Pentru ca nu esti primul care vine azi aici intreband de Dana, intreband daca asta e 131 si tot asa.
- Pai si sigur nu e Dana aici?
- Foarte sigur. Eu cred ca v-a dat teapa.
- S-ar putea. E colega cu mine la facultate, Am vazut-o pe la cursuri dar am agatat-o in club si mi-a spus sa o caut la 131 in camin. Si cum azi nu avem ore, m-am gandit sa vin azi. Dar se pare ca mi-a dt teapa.
-V-a dat teapa. Esti al treilea pe ziua de azi. Unul a venit si cu trandafir. Oare mai sunteti multi? Ca mi-as pune un anunt pe usa: Aici nu sta Dana.
- Nu stiu. Pe bune. Scuze de deranj. E aiurea tare situatia,
- Pentru mine nu prea. Ma amuza. Dar daca o vezi pe Dana la scoala, zi-i ca i-a zis tipul de la 131 ca data viitoare cand ii trimite petitori pe cap, sa il anunte. Si mi-e datoare cu o bere, ca am fost draguti cu voi.
- Hai ca esti tare. Merci. Scuze.

Al treilea a fost si ultimul. Si de atunci au trecut trei zile si nimeni nu a mai batut pe la usa. Nici macar Dana, cu berea....

Pe curand...

Comentarii

Postări populare