joi, 18 februarie 2016

Cele zece iubiri ale lui Nishino

7# Dezamagirea programata

Cele zece iubiri ale lui Nishino e a treia carte de Hiromi Kawakami pe care o citesc. Prima a fost Vreme ciudata la Tokyo, un roman ce mi-a placut foarte mult pentru atmosfera in care te transpunea si Pravalia cu maruntisuri a domnului Nakano, pe care am citit-o, in primul rand, pentru ca era debutul ca traducator a unei persoane dragi mie, dar si pentru ca dupa experienta primei carti, imi placea mult cum scrie Kawakami. Si mi-a placut si asta foarte mult pentru ca de ducea intr-un cold de lume unde timpul trecea altfel decat in restul metropolei.
Mi s-a spus ca romanul de fata nu o sa-mi placa. Cei care il citisera, m-au anuntat ca e slab, ca e altfel decat celalalte si ca  nu merita. Nu stiu daca am fost influentat de feedback-ul dat de cei ce au citit cartea, dar nu mi-a placut. Ideea mi s-a paut foarte interesanta: zece femei narator, zece capitole, un singur barbat, in diferite etape ale sale. E povestea celor zece femei pe care Nishino le-a iubit. Fiecare diferita de cealalta, fiecare cu povestea ei de dragoste si cu bagajul ei emotional. Nishino acelasi: banal dar galant. Interesant, nu? Si totusi nu a facut click. Ceva i-a lipsit povestii, sau povestilor.
Mai exista o carte de Kaeakami aparuta la Allfa, dar intr-o traducere jenanta, din engleza. Poate o sa o cumpar si pe aceea, candva.
Pe curand...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Translate

Faceți căutări pe acest blog

Scriu despre:

japonia (462) carte (227) de-ale mele (176) Facultate (123) filme (108) mancare (85) seriale (79) EU (64) scoala (64) muzica (60) oameni (49) prieteni (49) blog (48) excursie (44) Bacau (41) Iasi (41) Romania (40) funny (37) teatru (36) tv (31) bucuresti (29) Coreea (25) playlist (20) facebook (17) sesiune (17) internet (14) sarbatoare (14) copilarie (12) fashion victim (12) iPhone (12) natura (12) romani (12) politica (11) vacanta (11) Ghibli (9) camin (9) jurnal de calarorie (9) leapsa (9) opinii (9) proza (9) telefon (9) constructii (8) dincolo de metropola (8) literatura (8) transport (8) tren (8) familie (7) fotografie (7) kinki (7) presa (7) traditii (7) google (6) tehnologie (6) 1 mai (5) Atena (5) deviantart (5) iarna (5) petrecere (5) photoblog (5) presesiune (5) prostie (5) psihologie (5) viata (5) Pishinau (4) cadouri (4) cultura (4) despre mine (4) mare (4) poezie (4) raceala (4) servicii (4) Craciun (3) aniversare (3) autocunoatere (3) criza financiara (3) dentist (3) kamakura (3) liceu (3) nikko (3) timp liber (3) yokohama (3) banc (2) capitan planet (2) desene (2) la multi ani (2) memorial (2) metrou (2) obiceiuri (2) postmodernism (2) prietenie (2) prosti (2) scris (2) societate (2) taxi (2) Disneyland (1)