"Dă prin cluburi"

Weekendul asta, ca niciodata am cam "ars-o" prin cluburi. Pentru cei ce ma cunosc din liceu stiu ca nu sunt un mare fan al cluburilor, dar de cand sunt in Iasi am incercat sa ies oridecate ori am avut ocazia, anul asta cel mai des, sa recunosc.
Nu sunt un fan al cluburilor cu muzica mininalista (cred ca se spune) ci imi plac cele in care se asculta muzica comerciala si piese vechi. Pana de curand eram un fan inrait al "Pub 25", dar cei de acolo am cam mari figuri si cum intre timp au mai aparut "Star Pub" si "Master Pub" pe acelasi principiu sau "Best Biliards" unde vinerea si sambata se dau astfel de petreceri, in rest e un club de biliard.
Intr-un club cu muzica "minimal" obosesc de la basul ala necontenit si incepe sa ma doara capul.

Ceea ce vreau sa povestesc in acest articol este despe "nesatulirea", daca pot sa spun asa a patronior de club, ce permit accesul in club la nesfarsit, creindu-se o ingramadeala de abia te poti misca, abia poti dansa iar sa ajungi la bar sau la wc e o adevarata aventura.
In schimb vinerea e mai liber si te poti manifesta in voie. Daca s-ar pune si la noi limitare de oameni, ca afara si astepti la rand pana pleaca altii, ar mai fii ceva, insa asa e prea cald si mult fum incat chiar simti ca te sufoci (mai ales pentru un claustrofob ca mine).

Am observat, uitandu-m ain jur in timp ce incercam sa dansez, ca din cauza ingramadelii s-a format un nou tip de dans, cam toata lumea danseaza asa. ZBine ca s-a renuntat la impletirea mainilor in aer, cum era la moda cand erau si Animal X la moda, acum, ceea ce faci e sa ridici o mana in sus si cu pumnul strans sa dai bice sau o simpla miscare sin genunchi de ridicare si lasare in jos, ca un fel de fandare. Fetele sunt lasate un pic pe spate, arcuite, si cu decolteu isi scutura "ţâţeţe" poate poate le observa cineva si face si pasul urmator.
Dansul ca dansul, ca te manifesti dupa cum sinti, dar care-i faza cu servetelele. POate inspirat din gestul manelistilor care arunca cu bani, sau in ideea de a semana cu confetiile, se arunca la un moment dat cu servetele. Prima data cand am vazut asta mi-am zis ca poate pentru ca e cald, organizatorii ne arunca servetele sa ne stergem, ca malai la porumbei. Dar nimeni nu s-a sinchisit sa le prinda ci s-au bucurat de caderea lor si le-au lasat sa cada, facand mizerie, alatur de cioburi si de mucurile de tigara de pe jos.
Spiritul de turma e bine conturat in club. Cand MC-ul (Maestrul de ceremonii) spune sa tipi sau sa ridici mainile cam toata lumea face asta. Ar putea sa fie un bun conducator :))

Nu vreau sa ma gandesc la fitzele din cluburile siliconate plinde de pitzi si de coalari de lux...
Pe curand...

Comentarii

Postări populare