Cand o sa ma fac mare vreau sa ma fac Tudor Chirila

Am sa postez un mesaj de la Tudor Chirila, un mesaj pentru liceeni. mesajul este pentru cei ce cand il asculta au regrete si le pare rau ca pierd timpul degeaba, nu pentru cei ce spun "Ce mai vrea si asta".



scrisoare catre liceeni
Asculta mai multe audio Vedete »

Mai citeam blogul lui Tudor si imi placea cum scria, dear de la o vreme se comercializeze si treptat am renuntat al mai citii. Aseara insa am descoperit acest mesaj si am inceput sa imi pun semne de intrebare. incep treptat sa ma transform intr-un robotel. Merg la scoala, mananc, dorm, lucrez la o tetapa la proiet, ma uit la un film, imi ingrijesc petul pe facebook si ma culc iar a doua zi o iau de la capat. Orice mi-am propus am facut ca o tema, constienta cateva zile dupa care am revenit la obiceiurile zilnice, fara a mai face si acel ceva. Nu mai am timp sa citesc, sa scriu sa vizitez un muzeu sau sa merg la o piesa de teatru. Si nu cred ca nu e vorba ca nu am timp ci ca nu imi fac, ca il irosesc degeaba, ca nu imi fac un plan calumea de care sa ma tin. E mai usor sa traiesc o viata mediocra cu iesit la suc seara si cu seriale inainte de culcare, in loc sa citedc ceva sau sau sa vizitez ceva. de aceea imi pare rau cand aud mesajul lui Tudor, pentru ca in liceu eram ceea ce ne cera el sa fim, insa acum m-am "comercialeizat".
Pe curand...

Comentarii

Postări populare