Ziua doi

Am uitat sa va spun ieri ca toata lumea are hands-free-ul in urechi si asculta muzica sau vorbeste la telefon. Astazi vazusem o femeie care isi tinea telefonul la ureche si vorbea, oau, cand imi spune Ral sa fiu atent, ca vorbeste in romana. Ma uitam la grecoaice ca is uratele saracele. Ieri vazusem una frumoasa foc, in rest toate au gura urata, ori nasul cam mare. Toti barbatii tineri sunt tunsi scurt, cu barba scurta si au cam aceleasi trasaturi. Nasul ascutit si barbia lata. Femeile au ochii mari, unele chiar bulbucati si sunt foarte aranjate. Toata lumea poarta ochelari de soare, chiar si in metrou, autobuz, mall.

Astazi trebuia sa fie greva si nu ne propusesem sa facem mare lucru. Insa in drum spre mall, am oprit in statie la Monastiraicos (cred ca asa se spune) si in piata, pe langa legume, fructe, si suveniruri era si un muzeu. Am intrat inanuntru si am aflat ca e un muzeu de ceramica burgeza. Langa, erau ruinile bibilotecii lui Hadrian. Pa amandoua le-am vzitat gratis. Era bine ca era racoare, ca ploua in reprize mici.
La mall am mancat mancare traditionala, suvlaki si tzatziky, am hoinarit prin magazine si am baut o cafea pe terasa.
Apoi am mers la stadionul olimpic. Am fost total dezamagit de mizeria si paragina de acolo. Asa un complex, lasat la voia sortii. Erau doua concerte pe acolo si cativa turisti amatiti. Iarba era uscata, praf si rugina. Insa complexul se poate numii pompos Oda Metalului. |Toate structurile sunt metalice si sunt impresionante si albe.
Am ratat ultima intrare la Templul lui Zeus dar ne-am uitat la schimbarea garzii la parlament, si ne-am plimbat pe strazi, uitandu-ne la Bibiloteca Nationala si la Universitate.
Mi-a placut foarte mult ca in statiile de metrou, cea de la Monastiraki si Sintagma erau expuse vestigii istorice
Pe curand...

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare