Muraturi

Imi puneam o problema zile astea, ca nu prea mai scriu pe blog, insa nu vreau sa il transform intr-o prostie de jurnal in care sa spun de cate ori am fost la baie si ce am mancat azi.
Nu o sa insirui niciodata barurile in care ies si rar o sa povestesc despre ceva contret, in general vorbesc aici despre ce simt si ce imi place in materie de muzica, film, tv sau carte.

Insa acum o sa fiu ironic la acele persoane care spun totul despre ele si o sa fac un articol "Asa nu".
Azi am fost cu bunicu in piata sa cumparam ce ne trebuie pentru muraturi. De obicei mergem in Piata Nord, pentru ca este mai cocheta si mai aproape de mine. As putea merge si in Piata Centrala dar greu gasesti un loc de parcare, ce sa mai spun de Piata Sud, care dupa ce ca e departe nici nu are locuri de parcare calumea.
Am cumparat 10 kg de gogonele, ceva castraveti, pepeni, ardei capia, frunze de telina si mara uscat. Sare de muraturi nu am gasit nici macar in Kaufland (supermarketul pe care il frecventez pentru ca este cel mai aproape, cu toate ca nu imi place de loc), dar am gasit in Piata Centrala, unde se fac renovari.
Pe langa ce imi trebuia pentru muraturi am mai luat si gogosari, conopida, otet si condimente pentru gogoasi la otet.
Acasa am pus gogonelele, castravetii, mere, pepeni, ardei capia, morcov, frunze de telina, frunze de stejar si mararul uscat, cu apa si sare la murat. Proportia de apa/ sare e de o lingura de sare la un litru de apa.
Apoi am taiat gogosarii si i-am curatat si spalat, la fel si conopida si le-am pus la borcan. Am fiert apa (3.5 l) cu 0.6 l de otet de vin (de la Vincon Vrancea) 200 g zahar, boabe de mustar, coriandru, marar, piper negru si sare si am turnat pese compozitia din borcane.

Logic ca si voi, sau cineva la voi in familie pune muraturi si un astfel de subiect merita maxim un status pe facebook si nicidecum un articol de blog, dar am vrut sa iu ironic la cei ce fac asta constant.
Si sa nu uit de ajutor, Machi (bunica) si Ilinca.
Pe curand...

P.S.: Cum ar fi sa va povestesc de fiecare data cand ies in oras, ce am baut si ce gust a avut, unde am parcat, ce lume era sau cum arata inauntru? Sau despre cum am renuntat, din cauza crizei, la samponul meu de 40 de lei petru unul de 20 de lei?
Va las, ca nu am apucat inca sa ma uit la House si il asteptam cu nerabdare!

Comentarii

Postări populare