Treceți la conținutul principal

Nikita, la femme non la vache


Nu stiu cati din voi isi mai aduc aminte de Nikita, serialul ce a difuzat la incpeutul anilo 2000 pe PRO TV. Eu unul eram indragostit de Peta Wilson, care o juca pe Nikita si tot odata aveau un crush pentru o colega de clasa careia ii spuneam in secret Nikita. Serialul, ce a avut 6 sezoane a influentat multa lume, mai ales pe scoafa aia ce apare la tv, cu acelasi nume, pe care si l-a dat dupa ce a vazut serialul.

Putini insa stiu ca serialul canadian, are la baza un film frantuzesc, turant in 1990. In filuml original Nikita era bruneta si este interpretata de catre Anne Parillaud.


La 20 de ani dupa ce a aparut filmul si la 13 dupa serial, CW, lanseaza, in stilul caracteristic, o continuare/ remake dupa originalul Nikita.
CW este un mic post de televiziune din SUA, lansat in 2007, ca unire a Paramount TV si WB TV si apartine jumatate jumatate CBS Company si Warner Bross. Postul tv este cunoscut pentru seriale ca Supernatural, Smallvilee, Gossip Girl, Vampire Diares, dar si pentru ca acum 2 ani a lansat serialul 90210, o continuare a celebrului Beverly Hills, serial in care apare constant in primul sezon Kelly, ce acum este psihologul liceului si are o sora ce este unda din protagonistele serialului. Pentru ca sa atraga audienta in serial au mai aparut Brenda si Donna, insa in sezoanele urmatoare serialul isi croieste propriul drum cu noii liceeni. Vazand ca au succes cu 90210, postul tv lanseaza anul trecut Merlose Place, insa serialul este oprit dupa un sezon pentru ca nu prinde la public.
Anul aceste CW merge mai departe si propune Nikita ce are nume mari pe afis. Nikita revine bruneta si este interpretata de Maggie Q (M:I 3, Die Hard 3), alaturi de Shane West (A Walk to Remember, Echelon Conpiracy) si Lydsy Fonseca (Neveste Disperate, How I Met Your Mother).
Actiunea serialului are loc la 6 ani de la racolarea Nikitei in agentia secreta, Nikita fiind acum fugara, incercand sa se razbune pe cei ce i-au distrus viata.

Eu zic ca serialul va avea succes si ca va rula cativa ani.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Balada câcatului moțat

Mărgineanu spunea: Viața e ca părul din cur, scurtă și plină de căcat.

Balada câcatului moțat este una din primele poezii pe care le-am învățat când eram mic. Nu știu dacă era chiar așa, cum o voi scrie mai jos. Ceea ce voi scrie este o combinație din două variante pe care le-am găsit pe net, o variantă ce seamănă cu ceea ce știam eu.

A fost odată un căcat
Micuț obraznic și moțat
Și îl stimau căcații toți
Căci el era cel mai cu moț
Dar într-o zi
Un câine mic şi pricăjit,
S-a dat la el şi... la halit.
A stat un pic, l-a rumegat
Şi l-a făcut din nou căcat.
Era micuţ şi fără moţ.
Râdeau de el căcaţii toţi.

Morala...
Să nu fi mare şi moţat,
Că o s-ajungi din nou căcat.

Pe curând...

M-a facut mama model

Nu mai e un secret ca m-am transforat anul asta. Am slabit 20 si ceva de kilograme, am inceput sa alerg, intr-un final am mers si la sala. Cu alte cuvinte mi-am schimbat modul de viata. Pe langa asta, multe alte lururi s-au schimbat in 2016, an ce a fost destul de pin si de greu pentru mine. Exista doua persoane ce sunt responsabile pentru schimbarile astea si ele sunt Alice si Andrei. Fara cei doi de A nu reuseam sa fiu aici, acum, asa. Stiu ca nu vor lauri insa si-i merita si le multumesc enorm pentru impulsionare, ajutor si incredere. Anul trecut, in articolul ,deja traditional de anul nou, imi doream ca in 2016 sa am grija de imaginea mea, sa slabesc si sa merg la sala. S-au intamplat astea insa lupta nu e terminata. Mai am de dat jos, mai am de modelat. Si de aceea pentru 2017, continui jocul asta al narcisismului si imi doresc sa devin mai increzator in mine, mai focusat pe problemele mele, mai egoist cu timpu meu liber si mai atent cu mine. Ca sunt multe cicatrici ce trebuiesc…

Fluturele monarh si fluturele vice-rege

Fluturele monarh este cea mai raspandita specie de fluturi din America de Nord. Traiesc 8 luni, masculii mor dupa imperechere iar femelele dupa depunerea larvelor. Pana sa se transforme in fluturi se hranesc cu planta unde au fost depuse ouale, laptele cainelui (sau iarba fiarelor), o planta ce ii ajute sa se transforem in omide colorate, sa isi creeze un cocon puternic si sa ajunga fluturi. Planta cu care se hranesc contine substante toxice pentru vertrebrate, de aceea pasarile nu ii mananca.
Fluturele vice-rege, seamana izbitor cu cel monarhm doar ca are doua buline negre pe spatele aripilor. El nu este toxic, dar pentru ca seamana atat de mult cu monarhul, pasarile se feresc sa il manance.
Din aceasta poveste a naturii putem trage multe concluzii sau crea chiar fabule....
Pe curand...