Gust de melancolie

Ne-au ramas mostenire de la Machi (bunica mea) niste caiete de retete de bucatarie. Unele sunt scrie de mana, altele contin si retete de prin reviste, almanahuri sau calendare. Calendrele alea cu retete sau cu diferite stiri si lucruri interesante pe zi, nu le-am prins. Am auzit de ele si dovata ca ele exista sunt foile lipite in caietele de retete ale bunicii, si includerea lor intr-o prezentare, la o conferinta la care am fost la inceputul toamenei. 
Asta pana weekendul ce tocmai a trecut. La Gaudeamus, am descoeprit (sau am redescoperit, sau mi-au fost aratate) aceste calendare. Exisau doua variante: una cu diferite stiri, retete, rebusuri, sudoku, integrame, si cel cu cate o reteta pe zi.
L-am cumparat pe cel cu retete si primul lucru pe care l-am facut apoi, a fost sa sunt acasa si sa spun: "Hei, de la Haudeamus mi-am luat 6 carti si un calendar. Dar e calendarul ala uc cate o reteta pe zi, ala de avem noi foi lipite in caietele lui Machi." Calendarul conta, cu cartile. Pentru ca la Gadudeamus m-am dus cu lista si stiam exact ce cumpar. Calendarul a fost bonus, a fost ceva neasteptat.
In cazul in care nu stiti cum arata un astfel de calendar, sau daca sunteti curiosi cum arata unul in 2016, o sa va spun ca pe prima pagina e trecuta ziua, zodia, si cateva informatii din ziua respectiva, iar pe spate o reteta. In imaginea de mai jos, o sa vedeti ce arata de ziua mea.
Acum o sa am inspiratie de gatit in fiecare zi.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare