Stalker

Mi s-a spus de multe ori ca sunt cyber-stalker. Si asta pentru ca atunci cand cunosc pe cineva, ma uit sa vad ce ii place pe facebook, ce prieteni comuni avem, ce posteaza pe instagram sau de cat timp nu a mai fost activ pe messenger sau whatsapp. Lucruri din astea, marunte, pe care le face oricine, nu?
Si ca sa demonstrez ca nu sunt stalker, si sa arat cam ce face un stalker adevarat, am scris o povestire pe tema asta, 100% fictiune. Am trimis-o celor de la SUBCAPITOL si mi-au publicat-o ieri.
Sper sa va placa. O puteti citii AICI.
Si acum ma intreaba toata lumea daca povestea e adevarata. Serios? Fictiune, e fictiune!
P.S. Vreau sa-i multumesc Cosminei, ca a avut timp sa se uite peste ea si sa o corecteze. Si de data asta mi-a purtat noroc.

Pe curand...

Comentarii

Postări populare