2007... 3 2 1... 2008

M-am gandit bine sa fac un bilant al anului ce tocmai se apropie de sfarsit. Ce a fost 2007 pentru mine si ce asteptari am de la 2008.
2007 il pot caracteriza ca anul schimbarilor de orice fel. Dupa foarte mult timp, anul asta mi s-a spus "Horea, te-ai schimbat". Incepand de la cele ce se vad, adica infatisarea, parul mai lung, un alt stil vestimentar si cateva kilograme in minus, pana la modul de a fii. A fost un an al compromisurilor, in prima parte si al deciziilor radicale in a doua parte.
Am incercat sa imi fac noi prieteni, sa am cu cine sa imi petrec timpul in Iasi. Pentru asta am lasat mult de la mine si m-am alaturat unor persoane cu care nu aveam comun decat locul in care invatam. Nu aveam aspiratii comune sau idealuri. De fapt ei aveau idealuri materiale in schimb eu spirituale.
Si a venit vara, momentul in care te intorci acasa, la prietenii tai vechi. A fost cea mai ciudata vara. A fost perioada de cautare, de regasire. Nu stiam unde imi este locul. Nu ma simteam bine alturi de cei din Iasi dar nu ma mai simteam bine nici aici. A fost momentul in care am facut schimbari radicale, in care am luat decizii ce m-au schimbat foarte mult. Au fost decizii proaste dar si decizii bune. Mantuirea mea a venit de la adevaratii prieteni, de la unul din cei mai buni prieteni. A fost un joc. Un joc facut special pentru mine, un joc in care scopul era sa ma regasesc. Ii multumesc enorm pentru acel joc pentru ca prin el m-am regasit, am reaflat cine eram, cine am fost si incotro vreau si trebuie sa merg.
Toamna a fost momentul in care s-a facut bilantul. In toamna am hotarat ce urma sa fac. Mi-am facut curatenie in viata, in ganduri. Am renuntat la toti cei ce ma ingreunau si am ingrijit ce era bolnav. Am revenit la vechii prieteni pe care nu-i voi mai lasa niciodata deoparte iar in randul noilor cunostinte am facut selectii. Am hotarat cine merita prietenia mea si cine nu. Am luat decizii transante, am renuntat la oameni ce nu mi-au fost de folos pe nici un plan, oameni de la care nu am avut ce invata dar am renuntat si la prieteni ce s-au dovedit a fii dusmani, oameni plini de ura. M-a durut cand am realizat asta dar am avut curajul sa ma despart de ei.
Cu "atitudinea mea superioara" m-am intors la facultate unde am inceput sa vorbesc doar cu cativa din cei multi care erau. Si azi mai fac selectii...
Tot in tomna mi-am facut blogul. Pentru asta ii multumesc lui Zuzu. Ea povestea despre blogul ei intr-o seara, cand iesisem in oras. Aveam si eu o tentativa nereusita pe Yahoo 360 dar semana mai mult cu un hi5 mai elevat un pic. Am intrat pe blogul ei, l-am citit si am stiut ca pot sa fac si eu asta. Blogul pentru mine inseamna foarte mult. In primul rand scru. Un lucru pe care nu il mai facusem de mult. Incepusem sa scriu si asta conta. Blogul a reusit sa imi faca ordine si in ganduri, in prioritati si pentru cei ce il citesc sa ma cunoasca mai bine.
In iarna, odata cu zapada ce nu o mai vazusem de doi ani a venit ceea ce pierdusem de mult. Inspiratia. Am inceput sa scriu, am terminat ceea ce incepusem candva si m-am apucat de ceva nou, de ceva mai matur, mai consistent, la care inca lucrez(am luat o pauza in vacanta, sa ma odihnescJ)). In momenentul in care am reinceput sa scriu am redescoperit increderea in mine...

2008. Ce astept de la 2008...(?)
In 2008 promit ca o sa citesc inainte sa public pe blog, pentru ca scriu fara sa citesc si am foarte multe greseli(de la cum tastez). O sa citesc de acum inainte, poate o sa corectez ceea ce am scris pana acum. O sa scriu in continuare, o sa ma lupt sa public din nou. Poate o sa imi gasesc in sfarsit un job part-time, la o revista de cultura pentru tineri, ceea ce mi-ar place sa fac si o sa ma ocup de tot ce mi-a ramas de facut din 2007, de toate lucrurile pe care le-am amanat. O sa merg la teatru in Iasi, lucru care spre rusinea mea nu l-am facut, o sa merg la spectacole, la muzee, o sa citesc mai mult. O sa iau note bune la examene si o sa imi pastrez bursa.
O sa fiu alaturi de prietenii mei, de cei ce conteaza cu adevarat. O sa fiu alaturi de familie si o sa incerc sa ma enervez mai putin acasa.
O sa incerc sa nu mai fiu atat de dur si radical cand ma enervez, o sa ma enrvez mai rar, o sa vorbesc mai putin si o sa ascult mai mult.
Si nu in ultimul rand, in toamna ma apuc de a doua facultate, de Psihologie, ce-i drept la i.f.r. pentru ca altfel nu am timp.
Imi urez mie bafta J). Sper sa realizez tot ce mi-am propus. Un an bun tuturor ce merita pentru ca vine un an pervers, anul sobolanului.
Pe curand... (in 2008)

Comentarii

Postări populare