Dupa un timp de nepasare

Ma chinui (chinuiesc) de trei sferturi de ora sa intru pe blog printr-o amarata conexiune de dial up. Scriu pentru ca ma un chef nebun de a scrie pe blog si scriu intr-un document text pe care sper sa pot sa-i dau copy - paste pe blog candva pt ca imi da eroare mereu cand vreau sa ma inregistrez.
A trecut o saptamana de cand sunt in vacanta total. Nu am mai gandity, nu am mai scris, nu am mai citit si nu am inceput temele de vacanta. De azi cica ma apuc de proiectul la Ingineria Mediului si ma apujc sa mai scriu si la Egocenrum. Prea am lenevit, prea am stat degeaba. Nu chiar... Am iesit in oars cu prietenii, am stat cu familia si am facut shopping in Arena Grajd.
Tim[ul trece... A trecut o saptamana in care am facut bradul, carnatii, caltabosii, toba. o sapamana in care a venit Mosul si am iesit in oaras cu cei dragi pe cafre nu-i vazusem de ceva timp. As vrea o vacanta mai mare. Acus se termina si vine sesiunea. Trebuie sa ma trezesc din acest frumos vis, vacanta si sa ma apuc de lucru, pacat...
In timp ce scriu mai reusesc sa fac cate un pas pentru a ma loga ple blog. Poate o sa reusesc sa postez ceea ce scriu acum. Imi doresc asta.
PS Raluca, am vazut ca ai tot scris zilele astea. Am vrut sa iti dau niste commenturi dar nu reusesc. Probleme cu loggin-ul, dupa cum ma tot plang...

Am reusit!!!!
Pe curand...

Comentarii

  1. Daca nu reusesti sa imi scrii, imi zici in noaptea de Revelion, pe care o vom petrece la mine acasa. Oricum, se pare ca de cand am ajuns acasa, am si eu "pofta" sa scriu pe blog.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare