Superstitii si legende urbane

Daca va vine sa credeti, eu nu am fost din totdeauna asa de nebun paranoic superstitios. Viata si intamplarile m-au facut asa! Sa mai ziceti ca omul nu se schimba.
Exista in Copou un gang prin care daca treci, legenda studenteasca spune ca, ai restante. Eu, Horea, hipster de mic, ce nu vroia sa fie mainstream mi-am spus intr-o seara ca imi bag picioarele si trec. Ce-i drept eram un pic aghezmuit cand am facut asta. Si ce sa vezi, in vara restanta la RM. Dar m-am lasat? Nu! Semestrul urmator am trecut din nou prin gang: restanta la RM 2.
De atunci nu mai trec pe acolo. La finalul saptamanii trecute am trecut pe acolo si am vazut un grup de studenti ce au ocolit gangul. Legenda studenteasca inca traieste. La intoarcere am facut o poza si l-am ocolit cu grija. Sora-mea si o prietena de-a ei au trecut tantose pe dedesupt. Ele au terminat scoala, nu mai au de ce sa se teme. Eu nu.

Pe curand...

Comentarii

Postări populare