That look

Duminica cand va scriam articolul despre Gradina Botanica am uitat sa va spun Povestea.
Eram in sera cu expozitia de toamna si pozam gutuia japoneza cand o aud pe una spunand:
- Ce dracu stai cu camera aia in mana degeaba? De ce naiba o ai? Fa si tu poze la exponate cum face ala (adica eu)! Si ce dracu te uiti asa la mine? Nu esti in stare de nimic! Ma exasperezi!
Ma uit spre voce si vad o acritura ce se lua de iubitul ei, vizibil mai tanar.
Intram in una din incaperile serei si zic fetelor:
- Daca as fi avut o iubita ca aia (si arat spre acritura) as fi sarit de pe un pod ceva.
Fetele rad si imi spun ca in incaperea de dinainte au taiat clea acriturii si s-au pus intre ea si iubitel cand privirea ei le-a penetrat plina de ura. Acum, curcile mele, vroiau, la bascalie, sa se bage din nou intre ei sa vada cum reactioneaza. Chicoteau ca niste fetite mici si se inghionteau una pe alta ca copiii japonezi ce vor sa strige "Haro!" unui gaijin.
Si atunci mi-a venit in cap sa ii fac o poza! Sa o tin minte pe veci. Si cum ma chinuiam asa, de la departare, cu zoom, sa-i prind privirea, il vad pe Mihaita, in fata ei, cu telefonul, facandui poza.
Am prins momentul potrivit cand tipa i-a dat "the look" lui Mihaita care cu tupeu ii facea poze!
Poza asta gace toti banii. Mihaita cu telefonul, ea cu privirea, iubitul cuminte cu camera, poza cactusii si curcile (stiti ca va zic asa cu drag) in pste chicotind.
Dupa ce a mai urlat la iubit de cateva ori am vrut sa ma duc la el si sa-i zic sa ia o fasolica de la masa cu plante toxice si sa-i propun sa i-o piseze in mancare. Poate asa se elibera si el de vrajitoarea cea rea.

Pe curand...

Comentarii

Postări populare