EVarza

Undeva realtiv aproape de Obor, e un barulet misto ce se cheama EVarza. Am ajuns acolo weekendul trecut, cand am descoperit atmosfera misto, muzica buna, berea ieftina si pisica ce isi face veacul printre mese. Imi aduce aminte de Subway-ul adolescentei mele din Bacau.. 
Cica atunci am discutat si despre concertul de folk pe urma sa sa aiba loc marti. Insa eu am uitat.
Marti am fost la concertul de la BNR, si ma tot sunau prietenii ce erau in EVarza sa vin si eu acolo. Ma gandeam ca nu sunt imbracat ca oamenii, ca ma duc la sacou si camasa intr-un bar de folk, insa n-aveam timp sa mai trec si pe acasa sa ma schimb, asa ca am zis ca fie ce-o fi, eu nu ratez o iesire.

Asa s-a transfomat o seara frumoasa intr-una si mai misto. Nu conta ca era ingramadeala si fum. Ca nu prea reuseam sa ies sa ma duc la WC si ca lumea se foia prea mult. Atata timp cat era muzica misto si lumea se distra a fost distractie. Mai ales ca impreuna cu managerita mea, am facut si bani de bautura, vanzand trandafiri din servetele.
Cat de curand o sa ma mai intorc pe acolo! 
Pe curand...

Comentarii

Postări populare