sâmbătă, 1 noiembrie 2014

Noshember

Incepand de astazi, timp de o luna, adica cat tine luna noiembrie, nu ma voi barbierii. No shave November sau Nohember e o miscare desprinsa din Movember - Mustache November, in care barbatii arata ca sunt constienti de cancerul la prostrata prin cresterea unei mustati, sau in cazul acesta, prin nebarbierire timp de o luna.
Cu toate ca evenimenetul principal e cel cu mustata si cel cu barba e un spin-off, am ales asta din trei motive:
1. Nu-mi place sa ma barbieresc si aman momentul pana cand ma mananca fata de la barba - adica o saptamana.
2. Sunt curios cum imi sta cu barba dar n-am reusit niciodata sa o cresc mai mult de 10 zile.
3. In Movember trebuie sa cresti o mustata pe care trebuie sa o ingrijesti: sa o tunzi, sa o aranezi si tare mi-e frica mie ca mai mult de o mustata de lautar no sa-mi creasca.
Asa ca daca intr-o luna parul facial imi creste destul de bine, la anul o sa incerc provocarea cu mustata.
Ca sa intelegeti de ce am barba, timp de o luna voi avea poza de mai sus ca poza de profil pe pagina de facebook a blogului iar pe profilul meu personal voi avea un cover foto cu evenimentul acesta.
Pe curand...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Translate

Faceți căutări pe acest blog

Scriu despre:

japonia (462) carte (227) de-ale mele (176) Facultate (123) filme (108) mancare (85) seriale (79) EU (64) scoala (64) muzica (60) oameni (49) prieteni (49) blog (48) excursie (44) Bacau (41) Iasi (41) Romania (40) funny (37) teatru (36) tv (31) bucuresti (29) Coreea (25) playlist (20) facebook (17) sesiune (17) internet (14) sarbatoare (14) copilarie (12) fashion victim (12) iPhone (12) natura (12) romani (12) politica (11) vacanta (11) Ghibli (9) camin (9) jurnal de calarorie (9) leapsa (9) opinii (9) proza (9) telefon (9) constructii (8) dincolo de metropola (8) literatura (8) transport (8) tren (8) familie (7) fotografie (7) kinki (7) presa (7) traditii (7) google (6) tehnologie (6) 1 mai (5) Atena (5) deviantart (5) iarna (5) petrecere (5) photoblog (5) presesiune (5) prostie (5) psihologie (5) viata (5) Pishinau (4) cadouri (4) cultura (4) despre mine (4) mare (4) poezie (4) raceala (4) servicii (4) Craciun (3) aniversare (3) autocunoatere (3) criza financiara (3) dentist (3) kamakura (3) liceu (3) nikko (3) timp liber (3) yokohama (3) banc (2) capitan planet (2) desene (2) la multi ani (2) memorial (2) metrou (2) obiceiuri (2) postmodernism (2) prietenie (2) prosti (2) scris (2) societate (2) taxi (2) Disneyland (1)