Tokyo Vice: An American Reporter on the Police Beat in Japan

Tokyo Vice e o carte despre care nu stiam nimic si pe care am descoperit-o pe timeline-ul de pe goodreads, cand un prieten o citea. Vazand ca el i-a dat 5 stele din cinci, am zis ca trebuie citita. Si bine am facut. A fost o perioada aglomerata, cu teme de predat si multe ore la scoala doctorala, deci nu prea am avut timp de citit, pana azi, cand am dat gata jumatate de carte.
Jake Adelstein e unul dintre primii straini ce lucreaza intr-un ziar japonez (editia in engleza) si colaboreaza cu politia pentru a scrie stitile despre crime si rapiri. De la un absolvent de Sophia University, in 10 ani anunge una din cele mai importante voci din acest domeniu, lucrand pentru US State Departament, investigand traficul de carne vie din Japonia.
Cartea s-a urmareste investigatiile sale la Yomiuri Shimbun, una din cele mai mari publicatii din Japonia. Unul dintre materialele pe carel e investigheaza este legat de Tadamasa Goto, unul din capii mafiei japoneze, ce reuseste sa faca un pact cu FBI-ul ca sa fie operat de transplat de de ficat in state. Publicarea acestei povesti, a facut sa primeasca o amenintare cu moartea de la Yakuza.
In prezent se afla in productie un film despre viata lui Adelstein, cu referire la perioada despre care poveste in carte, film in care Adelstein este interpretat de Daniel Radcliffe. Abia astept sa apara filmul si sa-l vad.
Jake Adelsen si Daniel Radcliffe

Pe curand...

Comentarii

Postări populare