O seara magica

Aseara, la BNR, in cadrul Zilelor culturale BNR, a avut loc un concert organizat de Ascotiatia de muzica Romania-Japonia, in parteneriat cu CSRJ-ul si alte cateva institutii importante. Concertul de aseara, a fost premiul unui eveniment pe care Asociatia de muzica il organizeaza, vara in Japonia, si la care am participat si eu acum un an. Vara, se organizeaza un concurs pentru tinerele talente muzicale si castigatorul acestui concurs primeste ca premiu o excursie in Romania si un concert, doua, trei aici, impreuna cu alti cativa tineri din Japonia (eventual castigatori din anii trecuti) si talente de-ale noastre.
Concertul de aseara, a fost ultimul, dintr-o serie de 4 concerte ce s-au tinut la Sinaia, Arcus si Bucuresti.
Ii multumesc mult lui Serban ca m-a invitat la eveniment pentru ca am avut un moment de suflet si pentru ca am putut sa o descopar pe Hiroko Yamakwa, ce cred ca a castigat concursul acesta in 2012, si impreuna cu saxofonul ei, e pe val in Japonia acum.
Si nimic nu mi se pare mai sexy decat o femeie care canta la saxofon. Si mai era si o japoneza frumusica foc. Mi s-a facut pielea de gaina cand a cantat, acompaniata de pian, O ce veste minunata. N-am crezut ca o sa aud vreodata colindul nostru cantat asa la saxofon si pian. Pare greu de imaginat, dar a fost demential.
Abia astept la anul sa particip din nou si sa ma bucur de un concert de camera de calitate.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare