Gaudeamus

Credeati ca ati scapat de mine? Nu-i asa de usor. Am luat o mica paua din blogosfera pentru ca am vrut sa scriu despre ceva frumos, dupa ce plind de stupoare am realizat in campania asta electorala, ca tinerii de varsta mea nu stiu ce-i aia democratie si nici nu cunosc constitutia propriei tari. Si nici n-am avut timp sa caut subiecte. In ultimile 5 zile am lucrat la doua proiecte pe care le am de facut din ultimile 8 saptamani.
Azi am ajuns la Gaudemus. Imi doream de mult sa merg la evenimentul asta. Anul trecut am ajuns pe la Romexpo intamplator in perioada Gaudeamusului insa am stat putin. Azi m-am duc acolo cu tinta directa: o lansare de carte si trei carti de cumparat. Lansarea am bifat-o cu bine. M-am intalnit cu oameni dragi, am revazut personaje pe care nu credeam ca o sa le mai vad vreodata si am ramas surprins de cineva. Cu vanatoarea de carti a fost mai greu. Am gasic cu greu Herg Benet-ul insa atunci cand l-am gasit a fost cu noroc ca am reusit sa cumpar Bizaroprozele lui Flavius Ardelean (fostul A.R. Deleanu). Celalalte doua carti nu mai erau in stoc. Una o gasesc sigur, cu a doua e problema.
A fost o modalitate placuta de a petrece duminica, dupa o saptamana in care am stat si am scris. 
Ce mi-a placut: ca am vazut o droaie de lume buna, ca sunt preturi bunicele la carti si ca lumea e interesata de carti.
Ce nu mi-a placut: Era prea cald, era prea complicat sa gasesti a un stand - ar fi fost mult mai usor sa faca o harta decat acel catalog in care cautai editura si iti spunea locul unde se afla si faptul ca era prea aglomerat.


Pe curand...

Comentarii

Postări populare