luni, 27 aprilie 2015

Duminica in Gradina Botanica

Ieri am ajuns pentru prima data in Gradina Botanica din Bucuresti, cu scopul de a merge la Michi-Biraki, un frstival japonez pe care il organizeaza sectia de japoneza de la Uni Buc. Relatia mea cu ei nu e foarte ok, dupa ce s-au suparat ca m-am luat de Noaptea Japoneza. E destul de prostesc sa nu stii sa primesti niste critici si sa incepi sa creezi scenarii SF, doar ca sa poti sa-ti explici elefantul din camera. Pentru a nu crea niste probleme care nu erau acolo, am ales sa ajung la finaul festivalului, asa ca am vazut doar dansul si piesa de teatru.
Fetele de la dansuri s-au descurcat foarte bine, in comparatie cu evenimentul trecut. Au avut energie, au zambit si au avut sincron.



La piesa de teatru, aceasi problema. De data asta n-am mai fost singur la eveniment si aceasi plangere au avut-o si fetele cu care am fost. N-aveai habar de ce se intampla acolo. Bun, nu ai un videoproiector pe care sa pui o subtitrare la piesa, dar explica inainte ce si cum o sa se intample.
Ne-am uitat laexpozitia de ikebana si  am invatat sa facem Furoshiki. Ceea ce am vazut la spartul targului mi-a placut foarte mult. Dar am stat stresat sa nu se ia unul de mine m-am luat de evenimentul trecut si de accea cred ca am pierdut un festival bun. Poate la anu', cand o sa le treaca vendeta impotriva mea.

Dupa festival m-am plimbat un pic prin Gradina Botanica. E mult mai frumoasa decat cea din Iasi si concluzia asta am tras-o fara sa vad serele si expozitiile de flori, ci doar plimbandu-ma pe alei.
Cu siguranta o sa mai trec pe acolo si o sa ma mai plimb prin Gradina, mai ales ca in sfarsit e frumos afara.
Pe curand...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Translate

Faceți căutări pe acest blog

Scriu despre:

japonia (462) carte (227) de-ale mele (176) Facultate (123) filme (108) mancare (85) seriale (79) EU (64) scoala (64) muzica (60) oameni (49) prieteni (49) blog (48) excursie (44) Bacau (41) Iasi (41) Romania (40) funny (37) teatru (36) tv (31) bucuresti (29) Coreea (25) playlist (20) facebook (17) sesiune (17) internet (14) sarbatoare (14) copilarie (12) fashion victim (12) iPhone (12) natura (12) romani (12) politica (11) vacanta (11) Ghibli (9) camin (9) jurnal de calarorie (9) leapsa (9) opinii (9) proza (9) telefon (9) constructii (8) dincolo de metropola (8) literatura (8) transport (8) tren (8) familie (7) fotografie (7) kinki (7) presa (7) traditii (7) google (6) tehnologie (6) 1 mai (5) Atena (5) deviantart (5) iarna (5) petrecere (5) photoblog (5) presesiune (5) prostie (5) psihologie (5) viata (5) Pishinau (4) cadouri (4) cultura (4) despre mine (4) mare (4) poezie (4) raceala (4) servicii (4) Craciun (3) aniversare (3) autocunoatere (3) criza financiara (3) dentist (3) kamakura (3) liceu (3) nikko (3) timp liber (3) yokohama (3) banc (2) capitan planet (2) desene (2) la multi ani (2) memorial (2) metrou (2) obiceiuri (2) postmodernism (2) prietenie (2) prosti (2) scris (2) societate (2) taxi (2) Disneyland (1)