Doi mentalisti si jumatate

Mai mult ca sigur ca stiti ca urmaresc o sumedenie de seriale. Sunt undeva in jur de 50. Bun, unele din ele au sezooane scurte, altele le urmaresc de-a lungul unui sezon, in timp ce pe altele le pastrez pentru vara, atunci cand serialele sunt in vacanta, iar serialele de vara sunt prea putine pentru mine.
Pe blog am obiceiul de a scrie despre un serial dupa ce se termina. Candva scriam si despre noile seriale pe care le incep, insa m-am lasat de acest sport. Acum, cand se termina un serial, inerc sa ii aduc un omagiu, scriind pe blog despre el.
Anul acesta s-au terminat ceva seriale, despre majoritatea am scris. insa mi-au ramas doua, pentru ca erau in lista mea seriale de vara. Deci, in articolul de astazi o sa vorbes cate putin desre Two and a half Men si The Mentalist. De ce acum? Pentru ca abia acum doua seri le-am terminat.

Two and a Half Men l-am vazut pentru prima data la PRO Cinema. De fapt, bunicul meu se uita la el si radea pe infundate. Cand l-am intrebat la ce se uita, mi-a spus ca la o porcarie. "Doi barbati singuri fac bancuri porcoase de fata cu un copil. E o portcarie, dar nu ma pot opri".
Ajuns la Iasi, in prima sesiune am inceput sa ma uit la serial intr-un maraton.
Apoi l-am pastrat pe vara, il devoram in dou zile. In momentul in care Charlie Sheen a fost dat afara, am zis ca nu se poate sa continue cu succes. Dar a mers. Apoi a plecat jumatatea. Care deja era si el barbat. Am zis ca iarasi nu o sa mearga, mai ales cand am aflat ca va fi inlocuit de o femeie. A mers si varianta aceea. Apoi am citit ca in sezonul final, personajele principale se vor casatori, ca un cuplu gay. Am zis ca e o tampenie. A mers din nou. Cu toate ca serialul era inca amuzant. Era timpul sa se incheie. Iar episodul final a fost foarte misto si plin de aluzii la drumul anevoios de la plecarea lui Sheen pana in prezent. Se auzea ca o sa apara si Charlie, insa nu a fost sa fie. A aparut animat, si asta cred ca m-a amuzat cel mai tare in acel episod.  O sa-mi lipseasca. Noroc ca producatorul serialului, mai are inca trei seriale pe rol, si am unde sa ma bucur de unorul serialului.

Despre The Mentalist mi-a spus cineva. Nu mai stiu exact cine, cred ca Ancush. Dar nu pot sa pun mana in foc. The Mentalist nu a fost tot timpul un "Serial de vara" insa lupta nebuna cu Red John din ultimile sezoane, m-a facut ca ultimile trei sa fie mutate vara. Sau ultimile doua. N-am stiut cine e Red John cand toata lumea a stiut, si nici nu am aflat de pe net.Am fost surpins, jumatate de an mai tarziu.
Am suferit cand personajele mele prefetate din echipa au plecat. Si mi s-a parut o tampenie ideea cu mutarea de la CBI la FBI. Puteau sa ramana acolo, sa gaseasca o alta solutie.
Insa ultimul sezon mi s-a parut bun. Si asta petru ca au avut mai multe cazuri si povesti ce ii implicau personal. Nu am inteles de ce au trebuit sa o omoare pe noua membra, fix cand ma obisnuiam cu ea, insa ultimul episod a fost foarte mosto si foarte bine scris.
The Mentalist o sa-mi lipseasca. Mai ales ca au cam cazut toate proceduralele. Inculisiv CSI e mort. Insa mai are un film ( episod dublu) in vara, si dupa aceea o sa vorbesc despre el. Noroc cu noul CSI Cyber. Sau poate Castle?

Pe curand...

Comentarii

Postări populare