Saptamana Japoneza

Saptamana ce tocmai s-a incheiat a avut loc la Iasi, saptamana Japoneza si Tanabata. Am fost si eu, invitat. Am tinut un seminar intitulat "Tokyo - Raiul inginerilor constructori" in care am vorbit despre arhitectura moderna si despre cutremure. A iesit bine. Nu atat de bine pe cat mi-as fi dorit eu, dar destul de bine.
Am fost placut inmpresionat de ceea ce se intampla la Himawari. Echipa e destul de mare si foarte tanara. Organizatorul evenimentului abia ce-a facut 18 ani. Si asta nu a facut-o sa se impotmoleasca, sa se piarda sau sa nu reuseasca sa organizeze un eveniment perfect, la inaltime. Dupa "sabaticul" pe care si l-a luat presedinta asociatiei, am crezut ca totul o sa se duca incet dar sigur pe rapa. Dar n-a fost asa, Himawari a crescut frumos.
Si cu toate ca nu am participat decat la un singur eveniment, din toate cele organizate in cadrul Saptamanii japoneze, am avut "Spoioni" care mi-au spus ca a fost totul foarte reusit.
De la seminarii, la proiectii de film si pana la concursul de Cosplay, totul a fost la superlativ. Iar concursul de Cosplay o sa creasca frumos si o sa ajunga un eveniment foarte important pe nisa asta. Pe mine ma pierde miscarea, si nu prea ma misca, insa am vazut ca a avut ecou si pentru prima editie, a iesti mai mult decat bine.
Deci, dragii mei membrii si voluntari Himawari, felicitari pentru ceea ce ati facut, multumesc ca m-ati inclus si pe mine in proiectul vostru si abia astept sa ne vedem cu bine la urmatoarele evenimente!
Pe curand...

Comentarii

Postări populare