luni, 6 iulie 2015

Saptamana Japoneza

Saptamana ce tocmai s-a incheiat a avut loc la Iasi, saptamana Japoneza si Tanabata. Am fost si eu, invitat. Am tinut un seminar intitulat "Tokyo - Raiul inginerilor constructori" in care am vorbit despre arhitectura moderna si despre cutremure. A iesit bine. Nu atat de bine pe cat mi-as fi dorit eu, dar destul de bine.
Am fost placut inmpresionat de ceea ce se intampla la Himawari. Echipa e destul de mare si foarte tanara. Organizatorul evenimentului abia ce-a facut 18 ani. Si asta nu a facut-o sa se impotmoleasca, sa se piarda sau sa nu reuseasca sa organizeze un eveniment perfect, la inaltime. Dupa "sabaticul" pe care si l-a luat presedinta asociatiei, am crezut ca totul o sa se duca incet dar sigur pe rapa. Dar n-a fost asa, Himawari a crescut frumos.
Si cu toate ca nu am participat decat la un singur eveniment, din toate cele organizate in cadrul Saptamanii japoneze, am avut "Spoioni" care mi-au spus ca a fost totul foarte reusit.
De la seminarii, la proiectii de film si pana la concursul de Cosplay, totul a fost la superlativ. Iar concursul de Cosplay o sa creasca frumos si o sa ajunga un eveniment foarte important pe nisa asta. Pe mine ma pierde miscarea, si nu prea ma misca, insa am vazut ca a avut ecou si pentru prima editie, a iesti mai mult decat bine.
Deci, dragii mei membrii si voluntari Himawari, felicitari pentru ceea ce ati facut, multumesc ca m-ati inclus si pe mine in proiectul vostru si abia astept sa ne vedem cu bine la urmatoarele evenimente!
Pe curand...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Translate

Faceți căutări pe acest blog

Scriu despre:

japonia (462) carte (227) de-ale mele (176) Facultate (123) filme (108) mancare (85) seriale (79) EU (64) scoala (64) muzica (60) oameni (49) prieteni (49) blog (48) excursie (44) Bacau (41) Iasi (41) Romania (40) funny (37) teatru (36) tv (31) bucuresti (29) Coreea (25) playlist (20) facebook (17) sesiune (17) internet (14) sarbatoare (14) copilarie (12) fashion victim (12) iPhone (12) natura (12) romani (12) politica (11) vacanta (11) Ghibli (9) camin (9) jurnal de calarorie (9) leapsa (9) opinii (9) proza (9) telefon (9) constructii (8) dincolo de metropola (8) literatura (8) transport (8) tren (8) familie (7) fotografie (7) kinki (7) presa (7) traditii (7) google (6) tehnologie (6) 1 mai (5) Atena (5) deviantart (5) iarna (5) petrecere (5) photoblog (5) presesiune (5) prostie (5) psihologie (5) viata (5) Pishinau (4) cadouri (4) cultura (4) despre mine (4) mare (4) poezie (4) raceala (4) servicii (4) Craciun (3) aniversare (3) autocunoatere (3) criza financiara (3) dentist (3) kamakura (3) liceu (3) nikko (3) timp liber (3) yokohama (3) banc (2) capitan planet (2) desene (2) la multi ani (2) memorial (2) metrou (2) obiceiuri (2) postmodernism (2) prietenie (2) prosti (2) scris (2) societate (2) taxi (2) Disneyland (1)