sâmbătă, 16 ianuarie 2016

Mon Cabaret Noir

Intr-o seara calduta de iarna, undeva in pate la Romana, la Teatrelli, la masa 13, cu o bere in fata, am intrat in lumea cabaretului berlinez, prezentat de  Razvan Mazilu, Ilona Brezoianu, Anca Florescu, Alina Petrica si Ana Bianca Popescu. Pe coregrafia lui Mazilu, cei 5 au dansat, iar cele 4 fete au si cantat live. Ne-au spus povestea Anitei Berber, o cunoscuta dansatoare, actrita si scriitoare, ce a trait in Berlin, la inceputul secolului trecut. 
Anita Berber era o neconventionala, o artista ce a adus pe scena caaretului, senzualitatea, nuditatea si sexul, inspirand artiste ca Marienne Dietrich sau Greta Garbo.
Specatolul de la Teatrelli e dincolo de cuvinte. Povestea celebrei artiste berlineze este atat de bine conturata de dans si muzica, incat ora jumatate de spectacol trece, parca, intr-o clipa.
Imi doream de mul sa il vad pe Razvan Mazilu intr-un spectacol si chiar m-am bucurat cand mi s-a atras atentia despre acest specacol. Marea mea surpriza a fost Anca Florescu. Am observat-o de pe vremea cand canta cu Nicoleta Luciu. Apoi a jucat prin niste seriale si filme, ca am mai vazut-o din cand in cand, cu coada ochiului pe undeva. M-a suprins placut acum doi ani cand a si fost preferata mea la Selectia Nationala Eurovision,  Insa nu ma asteptam sa fie atat de buna... In Mon Cabaret Noir, a fost o revelatie.
Specacolul trebuie vazut, iar daca nu sunteti fani ai cabaretului sau daca sunteti pudici/puritani/conservatori si nu vreti sa vedeti un spectacol interzis publicului sub 16 ani, incercati un alt specacol la Teatrelli, Sala aceea e de vis.

Pe cuand...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Translate

Faceți căutări pe acest blog

Scriu despre:

japonia (462) carte (227) de-ale mele (176) Facultate (123) filme (108) mancare (85) seriale (79) EU (64) scoala (64) muzica (60) oameni (49) prieteni (49) blog (48) excursie (44) Bacau (41) Iasi (41) Romania (40) funny (37) teatru (36) tv (31) bucuresti (29) Coreea (25) playlist (20) facebook (17) sesiune (17) internet (14) sarbatoare (14) copilarie (12) fashion victim (12) iPhone (12) natura (12) romani (12) politica (11) vacanta (11) Ghibli (9) camin (9) jurnal de calarorie (9) leapsa (9) opinii (9) proza (9) telefon (9) constructii (8) dincolo de metropola (8) literatura (8) transport (8) tren (8) familie (7) fotografie (7) kinki (7) presa (7) traditii (7) google (6) tehnologie (6) 1 mai (5) Atena (5) deviantart (5) iarna (5) petrecere (5) photoblog (5) presesiune (5) prostie (5) psihologie (5) viata (5) Pishinau (4) cadouri (4) cultura (4) despre mine (4) mare (4) poezie (4) raceala (4) servicii (4) Craciun (3) aniversare (3) autocunoatere (3) criza financiara (3) dentist (3) kamakura (3) liceu (3) nikko (3) timp liber (3) yokohama (3) banc (2) capitan planet (2) desene (2) la multi ani (2) memorial (2) metrou (2) obiceiuri (2) postmodernism (2) prietenie (2) prosti (2) scris (2) societate (2) taxi (2) Disneyland (1)