Si te trezesti razand

15# (din ceea ce credeai ca-i suferinta)

L-am descoperit pe Philip O Ceallaigh la recomandarea unui priten, in Insemnari dintr-un bordel turcesc. Si mi-a placut mult. Din pacate nu pot sa spun acelasi lucru si despre micro-romanul Si te trezesti razand.
Am fost foarte incantat cand am gasit cartea asta intr-un mic anticariat de prin Bucuresti. O nimica toata, 2 lei. Asta de a lasat-o acolo nu a stiut ce a lasat, mi-am spus. Dar se pare ca stia. Posilbil ca propietarul anterior al cartii citise Insemnarile si a ramas la fel de dezamagit ca si mine la cartea de fata.
Nu e o carte rea. Insa e o carte fara de ritm si parca prea superficiala. Daca in Insemnari, superficialitatea textului ii dadea autenticitate, aici pare ca e o carte scrisa de un amator. Mi se pare ca bate prea mult apa in puia cu Dan Voiculescu, mogulul media pentru care lucrase si uita sa dezvole niste ite micute ce ar putea fi facut din aceasta carte ceva wow.
De aceea mi-a si luat trei zile sa citesc o brosurica de nici macar 200 de pagini. Era fada.. Chiar imi pare rau...
Pe curand...

Comentarii

Postări populare