Milenium

Concert cu ocazia deschiderii Milenium bank. Proconsul si Voltaj. Proconsul ca Proconsul dar Voltaj... Super atmosfera, sarituri, mosit si voie buna. maine dimineata sigur voi fi "pui mic". Am cantat, am tipat, am dansat m-am simtit bine. Am fost si pana in Copou galop si am iesit la o bere. Frant, am ajuns in camera si fara chef de nimic scriu acum cateva randuri. Sunt plin de la shaorma de la Class si plin de ganduri si indoieli (ca de obicei). Marea mea dezamagire: "Noaptea alba". Nici un muzeu deschis si foarta multa lume la teatru. Am facut in schimb multe poze se care le voi posta mai mult ca sigur pe hi5!.
Maine ma asteapta iar o zi full dar pana atunci...
Pe curand...
Apendice :
Am facut si nebunii pe strada. Travesam pe trecerea de pieton si cand ne-am apropiat de gloata de oameni din sens opus am pus toti mana la cap si ne-am aplecat ca si cum urma sa cada ceva din cer. Apoi 12 oameni, cati eram, am facut sir indian si am mers asa o buna bucata de drum. Am facut spirale si am intrat intr-un bar pe o parte dupa care am iesit pe cealata tot in sir indian, am facut un ocol al curtii si ne-am asezat in jurul unui copac si am inceput sa dansam. Toata lumea se uita ciudat la noi iar noi radeam de nu aveam aer.

Comentarii

Postări populare