Joc

Toata luma joaca jocuri. fie ca e vorba de jocuri pe calculator, fie ca e vorba de jocuri de societate fie ca se joaca cu viata. Principiul meu de viata se bazeaza pe ideea de joc, joaca si anume "Homo Ludens".
Incep prin a vorbii de jocurile pe calculator. Nu sunt un impatimit. cam toata lumea joaca ori CS, ori Fifa ori NFS. Eu, nu. Nu ma atrag jocurile astea. Singurul joc pe care il joc este Sims. Pate ca spune ceva despre felul meu de a fi. Dar nu vreau sa trag niste concluzii care ar bucura pe unii.
In schimb joc jocuri de societate. Monopolis, Rummy si mai ales carti ; Rentz si Tarnib si uneori Wist. Azi am jucat Rentz pe http://doizece.neogen.ro si am avut acea senzatie pe care o ai cand te cuprinde un virus social. pe langa faptul ca te enerveaza ca nu iti vin carti bune si ca de fiecare data se alege prost pentru tine, mai sunt si adversatii care comenteaza rautaciosi pe chat si e si dorinta de a castiga. Risti cand nu trebuie si te fofilezi cand trebuie sa risti. Cam asa e. Ce bine ma simt dupa o partida de carti.
Despre a treia categorie... Ma joc cu viata. vad fiecare lucru ca pe o provocare, ca pe un joc. poate ca nu e bine dar asta imi e stilul. imi place sa ma joc, uneori sa risc si sa ma ard, uneori sa stau cuminte in spate.
Pe curand...

P.S. Condoliantele mele pentru Amedeus. imi pare rau ca nu am putut ajunge la priveghi. Era prea tarziu. Poate maine. As vrea sa imi iau rams bun de la el. (Tot un joc)

Comentarii

Postări populare