Aceaiasi parodie, cu o alta palarie


Cand te uiti la o parodiec nu ai pretentia sa vezi cine stie ce cadre, efecte speciale sau actori. Ideea e sa razi. Pot spune ca am vzut un film prost, da parodiile sunt filme proaste si atunci spun ca ma vazut o parodie proasta.
Nu am sa incerc sa fac o cronica de film acestei parodii, pentru ca nu recomand filmul. Am avut o presimtire de cand l-am vazut pe Leslie Nielsen in film, pettru ca acolo unde joaca el, se rasufla comdedia asa cum e el rasuflat. Este vorba de Superhero Movie si imediat dupa ce l-am vazut am intrat pe IMDb sa vad cine l-a scris pentru ca e un film rasuflat. Si aflu ca e vorba de un anume Craig Mazin, care a scris scenariul si la Scary Movie 3 si 4. Si pe langa asta este si regizorul filmului. Imi pare rau de film, ca ideea a fost bua, o parodue dupa Spiderman, Batman si Xman dar au fost aceleasi glume, ce sunt rasuflate de-acum, aceleasi conotatii sexuale si in loc de Carmen Electra, pe post de bunaciune a fost de data asta Pamela Anderson.
Totusi am sa pun trailerul care iti prezinta ceva mai bun decat a fost si daca va uitati nu va asteptati la ceva foarte ha ha ha ca o sa ramaneti dezamagiti. Eu am ras la o singura faza, scena cu besinele, poate altora li se va parea amuzant. Vizionare placuta si...



Pe curand...

Comentarii

Postări populare